منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر نشست تخصصی «نقش‌آفرینی دختران» با حضور دانشجویان دختر و استادان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، هم‌زمان با دهه کرامت، ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر نشست علمی تخصصی با موضوع «نقش‌آفرینی دختران» در سالن نادر طالب‌زاده دانشگاه سوره برگزار شد. این نشست به دبیری زهرا لطفی مدیر گروه معارف و عمومی دانشگاه سوره و با حضور دکتر سمانه نطقی مقدم و دکتر سید محمد عبادی اردهائی برگزار شد.  

زهرا لطفی مدیر گروه معارف و عمومی دانشگاه سوره در ابتدا ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) از حضور و استقبال دانشجویان قدردانی کرد و گفت: آرزو می‌کنم سال‌های سال سایه والدینتان مستدام باشد و این روز فرخنده را به شما تبریک گفته و به داشتن شما افتخار کنند.

دکتر سمانه نطقی مقدم نیز ضمن تبریک و گرامی داشت روز دختر خصوصاً به دانشجویان دانشگاه سوره در خصوص هجرت حضرت معصومه (س)، ویژگی‌های خاص حضرت، کرامات و تجارب معنوی حضرت سخنانی بیان کردند.

در بخش دیگری از این نشست و پس از سخنان دکتر نطقی مقدم قسمت‌هایی از فیلم اخت الرضا پخش شد و به دنبال آن دکتر سید محمد عبادی اردهائی بررسی تاریخی درباره این فیلم انجام داد.

در بخش پایانی نشست تخصصی «نقش‌آفرینی دختران» لطفی دبیر جلسه، ضمن طرح پرسشی پیرامون اینکه برای نقش‌آفرینی در جامعه چه مهارت‌هایی موردنیاز است به گفت‌وگو و تبادل‌نظر با دانشجویان پرداخت.

همچنین پرسش و پاسخ‌هایی در خصوص شبهات عدم ازدواج حضرت معصومه (س)، سفر حضرت معصومه (س)، ولیعهدی حضرت امام رضا (ع) و موارد دیگر مطرح و به آن‌ها پاسخ داده شد.

نشست تخصصی «نقش‌آفرینی دختران» به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر 25 اردیبهشت‌ماه 1403 از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات دانشگاه سوره و با حضور دانشجویان و استادان برگزار شد. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنشست تخصصی «نقش‌آفرینی دختران» برگزار شد

نظر خود را بنویسید