منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

هنر آن است که بی‌هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌ های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزد و خود را فدای هدف کند نه هوی‌، و این هنر مردان خداست.

| حضرت امام خمینی(ره) |

شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری خدوم و انقلابی که تا آخرین لحظات حیات گران‌سنگ خود در کسوت خدمت به مردم و میهن اسلامی مجاهدت کرد، فرجام زندگی پربار خویش را با شهادت در راه خدا به سرانجام رساند. او که در راه اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی، جز خدمت به مردم بزرگ و شریف ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر پیمان خود ایستاد و جان عزیزش را فدای ملت کرد. شهادت او نشان داد که باید برای خدمت به مردم، سازندگی و اعتلای نام ایران همه مسیرها را طی کرد و برای پیروزی، با تلاش، پشتکار، تعهد، قدرت، جسارت و تمرکز؛ سازماندهی و استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و باتجربه را سرلوحه کارها قرار داده و از هیچ خطری نهراسید.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره شهادت رئیس جمهوری، آیت‌الله رئیسی (ره) و همراهان ایشان حسین امیر عبدالهیان، وزیر جهادی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبر سر پیمان خود ایستاد و جان را فدای ملت کرد/ایران تسلیت

نظر خود را بنویسید