منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

دانشگاه سوره با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله نشست‌های تحلیلی مطالعات سینمایی را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره دانشگاه سوره سلسله نشست‌های در رابطه با مسائل نظری و کاربردی سینما در این دانشگاه برگزار می‌شود. این نشست‌ها توسط دانشگاه سوره و با همکاری معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

 نشست اول سه‌شنبه 8 خردادماه  ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس دانشگاه سوره برگزار می‌شود. در این نشست «جایگاه عواطف در سینمای ایران و نقش سینما در رشد عاطفی و شخصیتی» که توسط مژگان محمدی (عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی) انجام‌شده به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد. این پژوهش که در حوزه مطالعات شناختی سینما انجام‌شده با بررسی فیلم‌هایی از سینمای ایران سعی دارد تا نقش شکل‌گیری عواطف در مخاطب به‌واسطه فیلم‌های سینمایی را به بحث بگذارد. دکتر رامتین شهبازی (عضو هیأت‌علمی دانشگاه سوره) به‌عنوان ناظر تخصصی این طرح، دکتر محسن بنی‌هاشمی (عضو هیأت‌علمی دانشگاه سوره) منتقد جلسه و دکتر احمدعلی سجادی صدر (مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره) دبیری جلسه را بر عهده خواهد داشت

 مدیران سازمان سینمایی نیز از دیگر مهمانان این نشست خواهند بود تا با جامعه دانشگاهی و سینماگران در رابطه با سیاست‌گذاری‌های این سازمان در انتخاب موضوعات موردپژوهش گفت‌وگو کنند. حضور علاقه‌مندان در این جلسه به‌صورت برخط نیز امکان‌پذیر است. این نشست‌ها ادامه‌دار خواهد بود و سعی خواهد شد در قالب گفت‌وگو پیرامون پژوهش‌های صورت گرفته در سازمان سینمایی، راهکارهای تازه‌ای به سینمای ایران در حوزه‌های تولید و مطالعات نظری پیشنهاد شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جلسه به خیابان آزادی نرسیده به خیابان خوش جنوبی، دانشگاه سوره، طبقه سوم، سالن کنفرانس مراجعه کنند یا برای شرکت در جلسه به‌صورت برخط لینک https://panel.soore.ac.ir/join/4kldjme6cl را فرابخوانید.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهسلسله نشست‌های تحلیلی مطالعات سینمایی در دانشگاه سوره برگزار می‌شود

نظر خود را بنویسید