منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه سوره، مرتضی صدیقی فرد به‌عنوان «سرپرست گروه و عضو شورای تخصصی گروه عکاسی» دانشگاه سوره منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی که از طرف دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره صادر شد، مرتضی صدیقی فرد به‌عنوان «سرپرست گروه و عضو شورای تخصصی گروه عکاسی» دانشگاه سوره منصوب شد.

دکتر محمدحسین ساعی در این حکم با اشاره به ویژگی‌ها و نیازهای گروه آموزشی عکاسی، به تعامل بیشتر با معاونت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تأکید داشته و به هم‌افزایی با ریاست دانشکده هنر و حوزه هنری و معاونت‌ها در تعلیم و تربیت دانشجویان فعال و خلاق و انقلابی توصیه کرد. همچنین در این حکم در راستای افزایش سطح کیفی و ارتقای نام و نشان گروه، مواردی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی - دانشجویی  و کار آفرینی توصیه شده است.

دکتر ساعی از زحمات قابل‌توجه دکتر کامران شریفی، برای هدایت و مدیریت گروه از بدو تاسیس تاکنون تشکر کرد. ضمنا طی مراسمی که با حضور قائم مقام ریاست دانشگاه و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس و معاون دانشکده هنر، کارشناسان و برخی مدیران گروه در سالن شهید فهیمی دانشکده هنر برگزار شد، از زحمات دکتر کامران شریفی سرپرست سابق گروه عکاسی تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم مرتضی صدیقی فرد به عنوان سرپرست جدید گروه عکاسی به وی ارائه شد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهانتصاب مرتضی صدیقی فرد به‌عنوان سرپرست گروه عکاسی

نظر خود را بنویسید