منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و انجام بازدیدهای علمی و دوره‌ای، تعدادی از دانشجویان گروه کتابت و نگارگری دانشکده هنر دانشگاه سوره با همراهی سحر سهیلی مدرس رشته کتابت و نگارگری از کتابخانه دانشگاه بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره در این بازدید یک‌ساعته دانشجویان از نزدیک با امکانات و تجهیزات مختلف کتابخانه، سالن مطالعه، فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه، کتابداران، بانک­ها و پایگاه‌های اطلاعات علمی آن آشنا شدند.

زهرا سلیمی مسئول کتابخانه مرکزی دانشگاه سوره توضیحاتی در خصوص بخش‌های مختلف کتابخانه ازجمله بخش مخزن کتب، بخش مرجع، نشریات، نحوه جستجوی منابع و کتب خارجی، مجلات، دانشنامه‌ها، دانستنی‌ها و شرایط استفاده از مجموعه منابع در دسترس؛ اعم از چاپی و الکترونیکی به دانشجویان ارائه کرد و به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

در این بازدید همچنین برخی از آثار هنری نامی خارجی و داخلی همچون: میکل‌آنژ، آلفرد سیسلی، جورجیا اوکیف، جکسون پلاک، پرویز کلانتری، علی‌اکبر صادقی، خمسه طهماسبی و برخی از شاهکارهای نگارگری به دانشجویان معرفی شد. در پایان بازدید دانشجویان رشته کتابت و نگارگری از کتابخانه دانشگاه سوره، دانشجویان حاضر در این بازدید، به عضویت رایگان کتابخانه درآمدند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبازدید دانشجویان رشته کتابت و نگارگری از کتابخانه مرکزی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید