منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

با میزبانی دانشگاه سوره صورت گرفت

نشست مدیران گروه های سینما و انیمیشن دانشگاه ها با مدیران سازمان سینمایی وزارت ارشاد

روابط عمومی دانشگاه سوره- در پی تفاهم نامه دانشگاه سوره با معاونت توسعه فناوری ومطالعات سینمایی، نشست مشترکی به میزبانی دانشگاه سوره بین مدیران این معاونت و مدیران گروه های سینمایی و انیمیشن دانشگاه های کشور صورت گرفت. در این نشست مدیران گروه دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، هنر ایران، دامغان، پارس و سوره حضور داشتند. دکتر قادر آشنا معاون توسعه فناوری ومطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مهدی شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات،توسعه دانش و مهارت های سینمایی و هیات همراه نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان دانشگاه ها گفت و گو کردند.

کاظم نظری رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره در ابتدا ضمن خوش آمد گویی بیان داشت که دانشگاه های هنری نباید همچون جزیره های تک افتاده عمل کنند و برای هم افزایی و رشد علمی و عملی دانشجویان عرصه هنر که آینده ساز این کشور هستند همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم. وی اذعان داشت دانشگاه سوره با این نیت بانی این گام شد تا مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان دانشگاه های هنری را با هم مواجه کرده و موجبات شکل گیری این گفت و گو را پدید آورد.

در ادامه قادر آشنا درباره اهداف خود از امور پژوهشی در معاونت مطبوع خود سخن گفت و اذعان داشت که امکان انجام کارهای پژوهشی در قالب فراخوانی که از سوی این معاونت منتشر شده برای همه علاقه‌مندان گشوده است که می تواند موجبات تشویق دانشجویان علاقه‌مندان را فراهم آورد. او در ادامه به جایزه پژوهش سال سینمای ایران اشاره داشت که امکان خوبی برای دیده شدن آثار پژوهشی حوزه سینما است که می‌تواند از فراموش شدن این پژوهش‌ها جلوگیری نماید.

در ادامه حاضرین جلسه هریک به بیان انتقادها و پیشنهادهای خود پرداخته و از فرصت ایجاد شده برای گفت و گو به نیکی یاد کردند. قرار بر این شد، نشست بعدی با میزبانی یکی دیگر از دانشگاه های هنری که نمایندگان خود را در این جمع حاضر داشتند برگزار شود.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهبا میزبانی دانشگاه سوره صورت گرفت: نشست مدیران گروه های سینما و انیمیشن دانشگاه ها با مدیران سازمان سینمایی وزارت ارشاد

نظر خود را بنویسید