منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره دستان و مسئولان فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت عتف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره در این جلسه که به میزبانی دکتر مهدی بادپا (مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) بود، دکتر علی جوادی (معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سوره)، دکتر احمد کاویار (مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سوره)، دکتر مهدی محمدی (مدیر گروه صنایع دستی، کتابت و نگارگری و هنراسلامی دانشگاه سوره) و هدی ابراهیم پور (دبیر جشنواره دستان) حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر جوادی ضمن ابراز خرسندی از این همکاری متقابل، به معرفی جشنواره دستان و نحوه برگزاری آن پرداخت.  پس از آن دکتر محمدی درباره ویژگی های منحصر به فرد و ارزش های جشنواره دستان مطالبی را بیان کرد.

دوسالانه دستان تنها جشنواره‌ ملی-دانشجویی فرایندی صنایع‌دستی است که به نام دانشگاه سوره ثبت شده است.

گفتنی است در دومین دور از برگزاری «دوسالانه دستان» شاخه‌های چوب و فلز نیز به سرامیک که در دور اول دستان مورد استقبال بی‌سابقه دانشجویان قرار گرفت، افزوده شده است.

دکتر بادپا ضمن استقبال از برگزاری جشنواره دستان، قول مساعد حمایت مادی و معنوی وزارت علوم را به اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره دستان داد.

همچنین طی این جلسه، دانشگاه سوره میزبان اجلاس دو روزه دبیران کانون های تجسمی و صنایع دستی سراسر کشور می‌شود.

در ادامه این جلسه درباره همکاری های دانشگاه سوره و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مذاکراتی انجام گرفت.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهشورای سیاست‌گذاری «جشنواره دستان» تشکیل جلسه داد

نظر خود را بنویسید