منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به همت بسیج اساتید دانشگاه سوره نشست معرفت افزایی ویژه استادان در دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره در راستای جلسات معرفت افزایی سالیانه اعضای هیأت‌علمی، بسیج اساتید دانشگاه سوره با همکاری معاونت فرهنگی نشست فوق را برگزار کرد. این نشست روز شنبه ۱۲ خردادماه با سخنرانی دکتر فؤاد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا و هیأت‌علمی دانشگاه تهران برگزار شد و در آن به تحلیل وضعیت سیاسی در جهان معاصر پرداخته شد.

در این نشست دکتر فؤاد ایزدی به تحلیل فرامتن نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا و اروپا پرداخت و واکنش مقامات آمریکایی به این نامه را نشان‌دهنده تدبیر درست رهبر انقلاب و تأثیرگذاری این نامه‌بر دانشجویان و جوانان غربی دانست.

به گفته دکتر سمیرا خطیب‌زاده مسئول بسیج اساتید دانشگاه سوره، سلسله نشست‌های معرفت افزایی ویژه اعضای هیأت‌علمی دانشگاه سوره به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. در این جلسات قرار است در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی با حضور کارشناسان برجسته، بحث و تبادل‌نظر صورت گیرد. به گفته مسئول بسیج اساتید دانشگاه سوره تاکنون دو نشست معرفت افزایی توسط بسیج اساتید با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه برگزارشده که هر دو نشست با استقبال اساتید هیأت‌علمی دانشگاه روبه‌رو شده است. تداوم چنین نشست‌هایی با موضوعات مهم و متنوع در دستور کار بسیج اساتید دانشگاه سوره است.

 

 


 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنشست معرفت افزایی بسیج اساتید دانشگاه سوره برگزار شد

نظر خود را بنویسید