منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران، مراسمی در دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره برگزار شد.

روابط‌عمومی دانشگاه سوره- در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراسم سوگواری را در این دانشکده  برگزار کردند.

آری امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست. امام خمینی شبنم پاکی بود که پاکیش همیشه به یاد گلبرگ‌ها خواهد ماند. اشکی که همیشه بر گونه‌هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است. ماتم در عزای والا مردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را بازیافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب‌های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل‌انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه‌های آتش و خون، پاک‌مردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

در این مراسم درباره شخصیت امام،  نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان بحث و گفت‌وگو شد.

دانشکده فرهنگ و ارتباطات

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآیین سوگواری ۱۵ خرداد در دانشکده فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.

نظر خود را بنویسید