منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

همزمان با برگزاری «کارگاه تمبر در ارتباطات»، تمبر اختصاصی دانشگاه سوره با طرحی از برخی کتاب‌های استادان این دانشگاه به چاپ رسید و به رئیس، قائم‌مقام و سرپرست دانشکده فرهنگ‌وارتباطات اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره دکتر آزاده جمال آبادی، مدرس اصول تبلیغات بازرگانی در دانشکده فرهنگ‌وارتباطات با بیان این خبر گفت: ایده این اقدام پس از اعلام دانشکده به استادان این رشته برای برگزاری کارگاه به مناسبت هفته ارتباطات به وجود آمد. من نیز کارگاه تمبر در ارتباطات را مطرح کرده و بعد از استقبال این ایده در گروه ارتباطات دانشکده، تصمیم گرفتم تمبر اختصاصی دانشکده فرهنگ و ارتباطات را چاپ کنم تا به این بهانه دانشجویان علاوه بر مطالب تئوری با فیزیک تمبر نیز آشنا شوند.

وی افزود: برای طراحی تمبر از لوگوی دانشگاه سـوره و برخی آثار استادان رشته ارتباطات مانند دکتر مسعودی، دکتر ساعی و دکتر خجیر استفاده شد. لازم به ذکر است از مساعدت دکتر مسعودی و همکاری مسئولین محترم دانشگاه و دانشکده خصوصا آقای مهدی عزیزی مسئول‌دفتر ریاست دانشکده، خانم الهام عزتی کارشناس گروه ارتباطات و دانشجوی گرامی آقای رحام جلالی که طراحی تمبر را به عهده گرفتند تشکر ویژه کنم.

این استاد دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: رسالت بنده شاید در این مقطع از زندگی و تدریس این باشد که دانشجویان را از فضای مجازی به فضای حقیقی و تاریخی نیز سوق دهم و با بررسی و آموزش نکات مهم که در تمبر به‌کار می رود گریزی به سابقه تاریخی این شکل از ارتباطات داشته باشم.

جمال‌آبادی در پایان تاکید کرد: تمبر می تواند یک سفیر، یک رسانه، بیانگر تاریخ کشور در سال‌های مختلف باشد و همچنین به عنوان سرمایه گذاری و یا حتی سرگرمی به آن نگاه شود. بی شک تورق آلبوم تمبر بیانگر خاطرات گوناگون است و این مسئله در تمبرهای شخصی و تاریخی نمود بیشتری دارد. هر مخاطب با مشاهده عکس های تمبر به ویژه گل های مختلف، حیوانات، منظره و.. بیشتر به آفرینش خداوند، پی می‎برد؛ این همان پیام نهفته در تمبرها است.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهتمبر اختصاصی دانشگاه سوره چاپ شد

نظر خود را بنویسید