منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

طی حکمی از سوی دکتر محمدحسین ساعی، «آزاده حاجی سلیمی» به‌عنوان سرپرست جدید گروه نقاشی منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به پیشنهاد دانشکده هنر و از سوی دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره، «آزاده حاجی سلیمی» به سِمت سرپرست گروه نقاشی دانشکده هنر دانشگاه سوره منصوب شد.

در این حکم با اشاره و تأکید برافزایش سطح کیفی و ارتقای نام و نشان گروه در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و کارآفرینی، به تحقق اهداف اساسنامه دانشگاه سوره در هماهنگی با دانشکده هنر تأکید شده است.

در بخش دیگری از حکم، جذب تعامل حداکثری، زمینه کسب حمایت ویژه حوزه هنری در حیطه نقاشی، به‌واسطه هم‌افزایی، در تربیت دانشجویان انقلابی و مذهبی گروه نقاشی دانشگاه، مورد تأکید قرار گرفت. همچنین به تثبیت ویژند این گروه  به‌عنوان یکی از معتبرترین گروه‌های نقاشی دانشگاه‌های کشور  و جهت‌گیری مذهبی و انقلابی آن اشاره شد.

گفتنی است در این حکم از تلاش و زحمات صادقانه دکتر «امیر دست‌مردی» سرپرست سابقِ گروه نقاشی تقدیر و تشکر شد.

همچنین طی جلسه‌ای با حضور دکتر کاظم نظری رئیس دانشکده هنر، مدیران گروه‌های آموزشی، مدیر دفتر ریاست و روابط‌عمومی و برخی استادان دانشکده هنر، مراسم تودیع دکتر امیر دست مردی و معارفه آزاده حاجی سلیمی برگزار شد. در این جلسه دکتر نظری و یکایک استادان از حُسن همکاری، اخلاق حرفه‌ای و دانش بالای دکتر دست مردی در دوران مسئولیتش قدردانی کرده و به سرپرست جدید گروه نقاشی تبریک و خوش‌آمد گفتند.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهآزاده حاجی سلیمی به سمت سرپرست گروه نقاشی منصوب شد

نظر خود را بنویسید