منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به مناسبت هفته صنایع‌دستی و باهمت انجمن علمی صنایع‌دستی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه سوره، نخستین نشست از سلسله ورکشاپ‌های صنایع‌دستی روز یکشنبه 20 خردادماه از ساعت 10 تا 12 در سالن سینمای دانشگاه سوره برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره نشست تخصصی با موضوع سفال و سرامیک به سخنرانی فرزاد فرجی در سالن شهید فهیمی دانشکده هنر دانشگاه سوره با حضور و استقبال دانشجویان و هنرمندان رشته صنایع‌دستی برگزار شد.

فرزاد فرجی از استادان درجه‌یک سفال و سرامیک و مشاور تبلیغاتی در زمینه هدایای صنایع‌دستی است.

او در ابتدای سخنانش با تقدیر از استقبال دانشجویان از چنین نشست‌هایی گفت: علاقه‌مندی به هنر در کنار پشتکار از یک فرد بالقوه، هنرمندی توانمند می‌سازد. چنانکه خود من در مقابل تأکید و اصرار خانواده به تحصیل در رشته ریاضی، اما درنهایت از دنیای هنر سر درآوردم.

فرجی در ادامه پیرامون مباحث نظری و اهمیت طراحی در سفالگری سخن گفت و در بخش نهایی این نشست به پرسش‌های دانشجویان در حیطه صحبت کرد.

این استاد سفال و سرامیک در پاسخ به این پرسش که در نسل جدید در دنیای صنایع‌دستی به چه چیزی امیدوار هستید گفت: در حال حاضر امکانات و تجهیزات به‌طور چشمگیری رشد پیداکرده است؛ همچنین تعداد استادان متخصص نسل جدید نیز زیاد شده و این امر باعث شده تا سرعت انتقال تجربه و دانش بالاتر برود. وی خاطرنشان کرد: با آرزوی موفقیت برای یکایک شما دانشجویان اهل هنر، من نیز به آینده رشته سفال و سرامیک و توانایی دانشجویان سوره بسیار امیدوار و خوش‌بین هستم. 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهنشست علمی آموزشی سفال و سرامیک برگزار شد

نظر خود را بنویسید