منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

معاونت پژوهشی دانشگاه سوره در اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی حضور فعالی داشت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره به نقل از معاونت پژوهشی اولین همایش ملی نقش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران در تاریخ 22 خردادماه 1403 در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه، دانشگاه سوره نیز غرفه‌ای را برای ارائه آثار پژوهشی دانشجویان و استادان شامل هنرهای دستی، کتب، نشریات، کاتالوگ‌های پژوهشی و ... مرتبط با حوزه هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری و شهرسازی در اختیار گرفت.

همچنین جناب آقای دکتر سیدرسول عمادی، مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی و هیات همراه با حضور در غرفه دانشگاه سوره از آخرین دستاوردهای پژوهشی و هنری دانشگاه بازدید نمودند.

این همایش که با حضور صاحب‌نظران، کارشناسان و علاقه‌مندان به آموزش عالی غیردولتی برگزار شد، به بررسی محورهای مهمی مانند حکمرانی و مأموریت، مشارکت مردمی، کارآفرینی و اشتغال فرهنگی و اجتماعی، آموزش و پژوهش، اقتصاد و حقوق، مطالعات تطبیقی مرتبط با آموزش عالی غیردولتی پرداخت و در عین حال فرصتی مناسب برای تبادل دانش و تجارب، و تشویق به ارتقاء کیفیت آموزش عالی غیردولتی و ارتقاء نقش آن در تحولات نظام آموزشی کشور بود.

گفتنی است، شرکت کنندگان این همایش از غرفه دانشگاه سوره و دستاوردهای علمی و پژوهشی آن بازدید کردند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سورهغرفه دانشگاه سوره در همایش ملی نقش دانشگاه‌ها در تحول نظام آموزش عالی

نظر خود را بنویسید