منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ نخستین وبینار از سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی سینما، با عنوان «از وب گردی علمی تا متن آکادمیک» به کوشش گروه سینما دانشکده هنر دانشگاه سوره و همکاری انجمن علمی سینما و کانون فیلم دانشگاه سوره؛ روز سه‌شنبه مورخ 20 مهرماه 1400 ساعت 19 الی 21 با ارائه و سخنرانی استاد محمدحسین تمجیدی پژوهشگر، فیلم‌ساز و مدرس سینما؛ به صورت مجازی در سامانه سیباد دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، این نشست‌های آموزشی با عنوان «سه‌شنبه‌های سینمای سوره» در قالب سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی از مهرماه تا دی‌ماه 1400 تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

باید اذعان داشت، امروزه علاقه‌مندان به سینما و به‌خصوص دانشجویان زمان زیادی را در دنیای اینترنت و وب سپری می‌کنند. بخش عمده‌ای از این زمان غیر از دستیابی به چند نمونه فیلم، حاصلی در بر ندارد. در صورتی‌که انبوهی از اطلاعات سینمایی در آن فضا نهفته است. هر جست‌وجویی می‌تواند سنگ بنای یک فرآیند پژوهشی باشد؛ جست‌وجو به‌دنبال آنچه می‌خواهیم و پژوهش برای رفع نادانسته‌ها و ناداشته‌ها.

آیا می‌توان از این وب‌گردی‌ها نتیجه دلخواه را به‌دست آورد؟ آیا می‌توان یک وب‌گردی هدفمند را طرح‌ریزی کرد؟ پاسخ به این پرسش‌ها هدف گفت‌وگوی پژوهشی «از وب گردی تا متن آکادمیک است.»

*علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این وبینار آموزشی به لینک زیر مراجعه کنند:

https://sibad.soore.ac.ir/v/show/soorecinema

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نخستین وبینار آموزشی، «از وب‌گردی علمی تا متن آکادمیک»، گروه سینما، دانشکده هنر، انجمن علمی سینما و کانون فیلم، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید