منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از مرکز آموزش های تخصصی سوره_ چهارسوق اجتماعی برای نشان‌دادن حرکت‌های امیدبخش و نوآورانه و محلی در جهت اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب آموزشی و تربیتی است. چهارسوق، یک گردهمایی اثرگذار برای ارتباط اهالی تعلیم و تربیت با یکدیگر و گفتن و شنیدن در مورد تجربیات فعالان این حوزه است. رویداد چهارسوق، فضای گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین شرکت‌کنندگان را فراهم می‌کند تا بتواند بستری برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد در حوزه تعلیم و تربیت باشد. هم‌چنین این رویداد شامل سخنرانی‌های کوتاه و آموزنده با موضوع تجربه‌ها و ایده‌های نوآورانه و بومی در حوزه تعلیم و تربیت است.

 

رویدادهای تخصصی چهارسوق به جهت دقت بیشتر در حوزه‌های جزئی‌ترِ آموزش، طراحی شده‌اند تا در کنار رویدادهای چهارسوق، ویژه‌تر به مسائل آن حوزه پرداخته شود. «چهارسوق هنر و رسانه» اولین رویداد تخصصی در این راستا خواهد بود. این رویداد، فضایی برای گردهمایی و هم‌افزایی فعالان تعلیم و تربیت حوزه هنر و رسانه و همچنین علاقه‌مندان و دغدغه‌‌مندان این عرصه است.

 

در چهارسوق هنر و رسانه اعتقاد بر این است، تغییر باید به‌صورت عمومی و اجتماعی انجام شود تا عمیق‌تر، پایدارتر و مستمرتر باشد، بنابراین شرکت در چهارسوق هنر و رسانه برای عموم افراد آزاد است. اما مخاطب خاص این رویداد فعالان تحول‌خواه تعلیم و تربیت حوزه آموزش هنر و رسانه از جمله: 

 

معلمان و مربیان؛

مدیران و کادر مدارس؛

طلاب و دانشجویان علاقه‌مند؛

پژوهشگران تعلیم و تربیت؛

اساتید حوزه و دانشگاه؛

فعالان و مؤسسات فرهنگی؛

مدیران و کارشناسان نهادهای تعلیم و تربیتی؛

اهالی رسانه؛

و حتی والدین دغدغه‌مند این حوزه تعلیم و تربیت هستند.

 

اولین رویداد تخصصی «چهارسوق هنر و رسانه» در مهرماه سال جاری با حمایت دانشگاه سوره و برخی از مراکز فرهنگی پیشرو در زمینه آموزش رشته‌های هنری و رسانه‌ای، به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به سایت www.chaharsoogh.ir/chhr مراجعه کنید.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اولین رویداد تخصصی، چهارسوق هنر و رسانه، مرکز آموزش‌های تخصصی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید