منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، با همکاری بسیج دانشجویی سوره، و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه، صبح امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴٠٠، مراسمی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور تجدید میثاق با شهدا در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه، با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری قرآن دانشجو یاسین کریمی آغاز شد.
دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، در صحبت‌های خود، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروزه امتحانات سختی پیش‌روی ما هست که می‌توانیم آن را از نشانه‌های ظهور بدانیم و قطعاً نمی‌توانیم بدون کمک گرفتن از شهدا، آن‌ها را پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه بر بیعت با شهدا تأکید کرد و افزود: ادامه دادن و به مقصد رساندن مسیری که شهدا باز کرده‌اند، از اهداف این تجدید میثاق با شهداست.

در ادامه، دکتر حیدر جهان‌بخش رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره، به نقل خاطراتی از شهیدان آوینی و یزدان‌پرست پرداخت.
پس از سخنرانی‌ها، کربلایی موسوی، مداح اهل بیت(ع) با ذکر مصیبت اهل بیت (ع)، حاضران در مراسم را به فیض رساند.

در پایان نیز مسئولین دانشگاه و دیگر شرکت کنندگان در مراسم، با حضور در گلزار شهدا، و با نثار گل، گلاب افشانی و غبار روبی مزار شهید آوینی و شهید یزدان‌پرست، با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیعتی دوباره کردند.

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: تجدید میثاق با شهدا، هفته دفاع مقدس، مسئولین و استادان دانشگاه، بسیج دانشجویی، مدیریت امور فرهنگی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید