منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، تحول در ساختار فرهنگی کشور را یک ضرورت دانست و گفت: «ما دستگاه‌های فرهنگی متعدد داریم که هر کدامشان ممکن است به ضرورتی تأسیس شده باشند. اما بعد از ۴۰سال و در گام دوم ضروری است این ساختار متعدد و بعضاً آشفته حوزه فرهنگ، بازسازی و بازآرایی شود. تعبیر رهبر انقلاب این بود که ساختار فرهنگی کشور بازسازی انقلابی می‌خواهد. البته نباید حرف‌ ایشان را فروکاست و به تلفیق دو نهاد تقلیل داد. بلکه باید در لایه فرآیند‌ها، بودجه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها جلوه‌گر باشد. حتی در جا‌هایی باید رویکرد‌های کلان تغییر کند.»

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی تأکید کرد: «ما آشفتگی و شلختگی در دستگاه‌های فرهنگی داریم و در فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌هایی که غیر فرهنگی شمرده می‌شوند نیز این موضوع نمود دارد.»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: «برای اینکه فرهنگ با پیچیدگی‌هایی که دارد پیش برود، باید توان دستگاه‌های مختلف به هم پیوند بخورد. این‌ها باید در نقشه و ساختار جامع تدوین شود. رهبر انقلاب هم این موضوع را مطرح کرده‌اند و شورای عالی فرهنگی نسبت به این موضوع دغدغه نشان داده است. وزیر فرهنگ و ارشاد در این موضوع پرچمی برداشته است و همه کاملاً همراه و همسو حرکت خواهند کرد. وقت آن رسیده که یک بازسازی و بازآرایی در ساختار فرهنگی انجام شود؛ آن هم یک بازسازی انقلابی.»

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشست خبری، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، اصحاب رسانه، تحول در ساختار فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید