منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

روابط عمومی دانشگاه سوره_ دانشگاه سوره در راستای نیل به برنامه‌های کارآفرینی دانشجویان و توانمندسازی آنان برای ورود به عرصه‌های حرفه‌ای، به مناسبت روز ملی سینما در تاریخ 21 شهریورماه 1400 تفاهم‌نامه‌ای را با پلتفرم «سینماک» منعقد کرد.

در پی این تفاهم‌نامه، پلتفرم تازه تأسیس «سینماک» برای تأمین محتوای بصری خود، از توانمندی دانشجویان دانشگاه سوره بهره‌مند خواهد شد. همچنین، به این منظور هیأتی مشترک میان دانشگاه و این پلتفرم ایجاد شده که طرح‌های دانشجویان را مورد بررسی قرار داده و طی قراردادی نسبت به تولید آن‌ها اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است، آثار تولید شده پس از نهایی شدن مراحل تولید از طریق همین پلتفرم به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. نمایش فیلم‌های جشنواره سایه از طریق پلتفرم «سینماک» و تولید مجموعه ویدئوهای آموزشی از دیگر موارد همکاری طرفین خواهد بود.

ضمناً، گروهی منتخب از دانشجویان دانشگاه سوره نیز به زودی نگارش یک مجموعه را برای این پلتفرم آغاز می‌کنند که در تولید و ساخت آن‌ها از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه یاری گرفته و دعوت به همکاری می‌شود. جزئیات این طرح به زودی به اطلاع دانشجویان عزیز خواهد رسید.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: عقد تفاهم‌نامه‌، پلتفرم سینماک، دانشجویان سینما، کارآفرینی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید