منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، معاونت اداری و مالی دانشگاه، طی اطلاعیه‌ای، به جهت سهولت کار در فرآیند انتخاب واحد نیمسال اول تحصیلی 1401-1400، نکاتی را متذکر شد.

به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند:

با توجه به تنظیمات ایجادشده در سیستم گلستان مراحل ثبت‌نام به این صورت است که

50درصد کل شهریه پرداخت و مانده شهریه  به‌صورت خودکار تعهد و در سیستم ثبت می‌گردد‌. به‌عنوان‌مثال اگر کل شهریه ۴ میلیون تومان شود سیستم به‌صورت خودکار مبلغ ۲ میلیون تومان را جهت پرداخت نمایش می‌دهد که پس از واریز الباقی به‌صورت سیستمی تعهد ثبت می‌شود. لازم به ذکر است دانشجویان گرامی می‌توانند قبل از روز ثبت‌نام نیز نسبت به واریز مبلغ حدودی پیش‌پرداخت شهریه در سیستم گلستان اقدام نمایند.

  لذا جهت سهولت در ثبت‌نام توجه به نکات زیر ضروری می‌باشد‌.

۱-  دانشجو می بایست فاقد بدهی قبلی بوده و در صورت بدهی ، باید مانده خود را تسویه نمایید.

۲-  دانشجو در صفحه انتخاب واحد اقدام به اخذ دروس خود نموده و سپس نسبت به پرداخت مبلغ نمایش داده‌شده اقدام می‌نماید.

** به‌جهت لزوم سلامت دانشجویان، مراجعه حضوری مقدور نبوده و در صورت هرگونه ابهام مالی فقط به صورت تلفنی و از طریق شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید..

دفتر مالی دانشجویی(آقای صادقیان)                66372525             

دفتر معاونت اداری و مالی(آقای علیزاده)        66378950

دفتر مدیر مالی  (آقای ترابی)                          66889261

دفتر مالی  (خانم احمدی)                               66372526

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اطلاعیه، سهولت در انتخاب واحد، نیمسال اول تحصیلی 1401-1400، معاونت اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید