منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه، ضمن گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه سوره در رابطه با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته جهت واکسیناسیون هر چه سریع‌تر استادان و کارکنان دانشگاه گفت: با آرزوی سلامتی و تندرستی برای کارکنان، اساتید و دانشجویان گرامی؛ در خصوص طرح واکسیناسیون کلیه اعضای دانشگاه و دانشجویان، تقریباً از یک ماه گذشته مکاتبات مستمری به صورت فشرده با وزارتین عتف، بهداشت و دانشگاه معین منطقه داشتیم و روزانه پیگیر نوبت‌گیری و اخذ موافقت و معرفی دانشگاه از طرف وزارتین بودیم.

زارع خاطر نشان کرد: هر سه کانال را دنبال کردیم تا به‌حمدالله از سوی وزارت بهداشت جنوب تهران موفق به اخذ نوبت و سهمیه واکسن شدیم. سرانجام روز پنج‌شنبه مورخ 11 شهریورماه 1400 از تمامی همکاران و اساتید، جهت واکسیناسیون دعوت شد و کلیه کارکنان دانشگاه سوره که به مرکز واکسیناسیون مراجعه نمودند، واکسینه شدند.

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره درباره میزان اشتیاق و رضایتمندی استادان و کارکنان دانشگاه برای تزریق واکسن، توضیح داد: اکثریت اساتید و همکاران برای حفظ سلامتی خود، خانواده و محیط دانشگاه، پیگیر نحوه و زمان واکسیناسیون بودند و خوشبختانه از این امر استقبال خوبی از سوی آن‌ها به‌عمل آمد.

زارع در پاسخ به این سوال که برای آغاز ترم تحصیلی جدید، برنامه‌ریزی و تصمیماتی جهت واکسینه شدن دانشجویان نیز از طرف دانشگاه سوره وجود دارد، گفت: اسامی کلیه دانشجویان گرامی نیز به سامانه مربوطه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت ارسال و بارگذاری شده است. ان‌شاءالله در اولین فرصت که تمهیدات لازم از طریق وزارتین اندیشیده شود؛ شاهد واکسینه شدن دانشجویان خواهیم بود.

**وضعیت همکاری و حمایت‌‌ نهادهای دولتی برای اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان دانشگاه سوره

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره در خصوص میزان همکاری و حمایت نهادهای دولتی در اجرای این طرح اذعان کرد: با توجه به تعدد پیگیری سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای اخذ سهمیه واکسن از وزارت بهداشت، پیگیری کار در این ایام بسیار دشوار بود. لیکن استمرار و تدبیر به‌هنگام در پیگیری از طریق دانشگاه سوره، سبب اخذ سهمیه، زودتر از سایر دانشگاه‌ها شد.

وی در پایان عنوان کرد: دانشگاه سوره نخستین دانشگاه غیرانتفاعی بود که نسبت به واکسینه کردن استادان و کارکنان مبادرت ورزید. همچنین، لازم است از تمامی همکاران خوبم در حوزه اداری مالی، آموزش و دانشجویی فرهنگی به سبب پیگیری‌های مستمر در این زمینه، تشکر و قدردانی کنم.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مصاحبه، واکسیناسیون استادان و کارکنان، معاونت اداری و مالی، روابط عمومی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید