منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ فصلنامه علمی هنرهای تجسمی رهپویه هنر، که پیش‌تر دارای رتبه علمی «ج» از وزارت علوم بود، به رتبه «ب» ارتقاء یافت.

 فصلنامه رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی؛ به سبب پیشرفت در راستای اهداف عالیه دانشگاه سوره و تعالی فرهنگ و هنر ایرانی_ اسلامی، به منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش با نشر نظریه‌ها، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی و هنری موفق به کسب رتبه علمی «ب» شده است.

این فصلنامه در حال حاضر در سامانه جامع رسانه‌های کشور از جمله گوگل اسکولار (Google Scholar) نیز نمایه شده است.

 

فصلنامه علمی رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی

 

 

 

 

 

مدیرمسئول: دکتر محمدحسین ساعی

سردبیر: دکتر یعقوب آژند

مدیر داخلی: دکتر مهدی فلاحی

دبیر اجرایی: مجتبی زمانیان

 

فصلنامه رهپویه هنر، در راستای اهداف عالیه تبیین شده در اسناد راهبردی دانشگاه سوره که همان  اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی-ایرانی بر مبنای اصول مندرج در آن می باشد و به منظور گسترش و اعتلای سطح دانش و پژوهش با هدف نشر نظریه ها، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی و هنری از طریق چاپ مقالات علمی- پژوهشی، راه اندازی گردید.

این نشریه در پنج دوره متفاوت از پاییز سال 1374 تا هم اکنون (سال 1400) به اختصار، به شرح ذیل چاپ شده است:

- رهپویه هنر با عنوان مجموعه مقالات پژوهشی مؤسسه آموزش عالی سوره تحت نظارت ریاست مؤسسه آن دوره، محمد محلوجی، در قالب پنج شماره از پاییز سال 74 الی پاییز سال 1375 با شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا)   ISSN:1029-2888  چاپ گردید؛

- چاپ دوره دوم فصلنامه علمی- تخصصی رهپویه هنر از پیش شماره 1 الی 6  قبل از دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (85/12 الی 86/12)، با مدیر مسئولی دکتر محمد روشن، آغاز گردید؛

-چاپ دوره سوم فصلنامه علمی-پژوهشی رهپویه هنر، با دریافت پروانه نشر رهپویه هنر در تاریخ  1387/11/19 به شماره ثبت 5232/124 با روش پژوهشی و به مدیر مسئولی دکتر محمد روشن، آغاز گردید.

-چاپ دوره جدید فصلنامه علمی رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی در تاریخ 1397/10/01 با روش پژوهشی و به مدیر مسئولی دکتر محمد روشن و سردبیری دکتر یعقوب آژند، آغاز گردید.

- هم اکنون نیز با مدیر مسئولی دکتر محمد حسین ساعی و سردبیری دکتر یعقوب آژند طی تلاش یک ساله بنابر اعلام دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از تاریخ 1400/04/26 فصلنامه رهپویه هنر/هنرهای تجسمی به درجه علمی ب  ارتقاء یافت.

*علاقه‌مندان می‌توانند جهت مطالعه، دسترسی به مطالب و ارسال مقاله به نشریه رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی، به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://rahpooye.sinaweb.net/

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: ارتقا، فصلنامه رهپویه هنر/ هنرهای تجسمی، درجه علمی «ب»، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید