منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دومین نشست از زنجیره ی گفت‌وگوهایی پیرامون هنر طراحی و رسانه با عنوان هوشمندی هنرمند در هماهنگی با شرایط، به میزبانی کیارش زندی و سخنرانی امیر باروتیان در دانشکده هنر دانشگاه سوره  روز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ساعت ۱۸  الی ۱۹:۳۰به صورت مجازی برگزار شد.

 در ابتدای برنامه کیارش زندی، ضمن عرض سلام و خوش‌آمد گویی به تمامی شرکت کنندگان به معرفی امیر باروتیان پرداخت و صحبت‌هایی درمورد زندگی‌نامه کاری، هنری و افتخارات امیر باروتیان بیان کرد.

در ادامه باروتیان ضمن سلام و خیر مقدم به اعضای این برنامه، از حضور در این نشست ابراز خشنودی کرد و شروع به صحبت پرداخت و گفت: من معتقدم برای ارتباط گرفتن با یک مکان دیگر و رو به رو شدن با یک محیط جدید، بهتر است که هوشی داشته باشیم که آن هوش بتواند ما را  متفاوت‌تر نشان دهد. مرز بین تکنیک و خلاقیت بسیار باریک است و ما باید حواسمان باشد که فقط درگیر تکنیک نشویم. ما باید هوشمان را جوری پرورش دهیم که وقتی در کنار یک هنرمند از کشوری دیگر هستیم دچار مشکل نشویم.

وی افزود: برای موفق شدن در هر جای دنیا باید تلاش کنیم و انگیزه‌هایی در خود به وجود بیاوریم تا هم‌سطح افراد برجسته جهان در هر عرصه‌ای مخصوصاً عرصه هنر شویم. اینجا برای سن احترام قائل نیستند بلکه برای دانش و سواد انسان احترام قائل هستند و به دنبال پیاده کردن ایده‌های جدید هستند؛ پس اصلاً مهم نیست که من قبل از مهاجرت در کشور خودم استاد بودم؛ بلکه این مهم است که اکنون چه دانشی دارم و چقدر می‌توانم ایده‌های خوب بسازم.

در میانه گفت‌وگو، فرخ یکدانه نیز به صحبت پرداخت و داستان دوستی خود با امیر باروتیان را بازگو کرد و ابراز خوشحالی کرد.

در ادامه باروتیان از تجربه کاری و زندگی کاری خود در آلمان صحبت کرد و انیمیشنی از کارهای وی پخش شد و بعد از آن به صحبت در مورد انیمیشن پرداخت.

باروتیان گفت: خواهشی که دارم از اساتید این است که از تکنیک دور شویم و دست از مقایسه خود با دیگران برداریم؛ ما نیاز داریم که انیمیشن‌ها و داستان‌های خود را تألیف کنیم؛ ما باید از ادبیات و فرهنگ غنی خود استفاده کنیم و ساختاری را به وجود بیاوریم که تئوری انیمیشن را تألیف کنیم.

در ادامه اساتید حاضر در نشست نیز به صحبت پرداختند و نکاتی را بیان کردند.

در پایان نیز به سوالات علاقه‌مندان و شرکت کنندگان نشست پاسخ داده شد.

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دومین نشست، گفت‌وگوهایی پیرامون هنر طراحی و رسانه، هوشمندی هنرمند در هماهنگی با شرایط، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید