منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، طی اطلاعیه‌ای، بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و صورت‌جلسه شورای آموزشی دانشگاه، مواردی را برای بهتر برگزار شدن آزمون‌ها، عنوان کرد.

┄┅❅❁ اطلاعیه مهم امتحانات ❁❅┅┄

 

ضمن سلام و آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز و گرامی، به اطلاع می‌رساند براساس ابلاغیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و صورت‌جلسه شورای آموزشی دانشگاه سوره، جهت بهتر برگزار کردن آزمون‌ها به موارد زیر توجه فرمائید :

 

✅ توصیه می‌شود قبل از فرا رسیدن روز امتحان با مراجعه به سامانه سیباد، نسبت به ملاحظه بازه زمانی امتحانات دروس خود اقدام نمایید و چنانچه امکان مشاهده ندارید و با خطای موانع و محدودیت‌های آموزشی و... مواجه می‌شوید، پی‌گیری‌های لازم را از روزهای قبل انجام دهید.

 

۱. چنانچه هرگونه اشکال/مانع یا محدودیتی برای دریافت کارت امتحانی در سامانه گلستان و یا ورود به آزمون درس مورد نظر دارید، تأکید می‌شود تا قبل از روز آزمون خود نسبت به رفع اشکالات و موانع اعم از آموزشی و غیره اقدام نمایید.

 

 

۲.تاریخ و ساعت امتحانات را قبل از آزمون از طریق اطلاعیه‌های گروه آموزشی خود کنترل نمائید.  

 

۳.زمان آزمون خود را مدیریت کرده زیرا مهلت شرکت در آزمون فقط یک‌بار است .

 

۴. ۱۵دقیقه قبل از ورود آزمون وارد لینک آزمون شوید .

 

۵. در صورت برگزاری آزمون آن لاینِ شفاهی، دوربین و میکروفون در سیستم شما باید تا انتهای آزمون فعال باشد و تا پایان امتحان در محیط آزمون خود باقی بمانید .

 

۶.در صورت مواجه شدن با مشکل سریعاً با مسئول امتحانی خود تماس حاصل نمائید .

 

مسئول امتحانات دانشکده هنر ( سرکار خانم جلالی و جناب آقای پورسعید )

 

مسئول امتحانات دانشکده معماری ( جناب آقای باغبان )

 

مسئول امتحانات دانشکده فرهنگ و ارتباطات  ( جناب آقای یوسفی ) 

 

مسئول امتحانات گروه عمومی( سرکار خانم خلیلی)

 

📞شماره تماس مسئولان امتحان در سایت دانشگاه سوره قرار گرفته است.

 

 

۷.برای آزمون‌های شفاهی در یک فضای مناسب و کاملاً خالی از سایر افراد آزمون باید برگزار گردد. به همین دلیل انجام آزمون در یک مکان عمومی تخلف محسوب می‌شود. 

 

۸. انجام هرگونه مشارکت با سایرین در حین آزمون ( استفاده از شبکه‌های اجتماعی، گفت‌وگوی تلفنی و ... ) تخلف محسوب می‌شود؛ حتماٌ مراتب را رعایت نمائید . 

 

۹. در صورت بروز هرگونه تخلف امتحانی در حین آزمون با تأئید مراقب و یا تشخیص مدرس در حین تصحیح اوراق امتحانی، موضوع برای تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد. 

 

۱۰. به منظور جبران مشکلات ناشی از حوادث پیش‌بینی نشده، در صورت بروز مشکل با دانشگاه تماس بگیرید تا تمهیدات در نظر گرفته شده به اطلاع شما برسد. بدیهی است برای مشکلاتی مانند قطعی برق حتماٌ باید از مراجع ذیصلاح ( اداره برق و غیره ) مستندات اداری ارائه نمائید تا تصمیم مقتضی جهت برگزاری آزمون مجدد اتخاذ شود. 

 

۱۱. لطفاً شئونات اسلامی ( پوشش و غیره ) دقیقاً مانند مقررات امتحانات حضوری رعایت گردد.

 

۱۳. به هیچ وجه پاسخ‌های خود را به مدیران گروه ارسال نکنید. 

 

۱۴.جهت اطمینان خاطر، سیستم‌های خود را اعم از تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و... را کامل شارژ کرده تا در صورت قطعی برق دچار مشکل نشوید، همچنین می‌توانید از اینترنت همراه در صورت بروز مشکل استفاده کنید.

 

 

💢الزامات سخت افزاری و نرم افزاری

 

⚜ورود به سامانه سیباد دانشگاه سوره نیاز به نرم افزار خاصی ندارد.

 

۱.صرفاً از آخرین نسخه‌های مرورگرهای فایر فاکس یا کروم برای اتصال به کلاس آنلاین استفاده نمایید.

 

۲. توصیه می‌شود برای انجام آزمون مجازی از رایانه شخصی یا لپ تاپ استفاده نمایید. ورود به سامانه از طریق موبایل هوشمند مشروط به استفاده از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس امکان پذیر است.

 

۳.توجه داشته باشید هنگام ورود به سامانه، فیلترشکن فعال نباشد.

 

۴.تاریخ و ساعت سیستم تنظیم شده باشد زیرا تاریخ شروع، ساعت شروع و پایان ضروری است.

 

۵.اگر با تلفن همراه آیفون(ios) قصد شرکت در آزمون‌های پایانی سامانه سیباد را دارید، نسبت به تنظیم ساعت و تاریخ صحیح تلفن همراه اقدام کنید زیرا در صورت مغایرت ساعت، ممکن است پیام N/A نمایش داده شود و پاسخ‌های آزمون ثبت نشود.

 

۶. از پایداری اینترنت ADSL یا همراه خود اطمینان حاصل نمایید.

 

🌺 موفّق و سربلند باشید🌺

 

معاونت‌ آموزشی ‌و ‌تحصیلات‌ تکمیلی‌دانشگاه‌ سوره

اشتراک در:

کلمات کلیدی: اطلاعیه مهم امتحانات، دانشجویان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید