منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، سید ایرج زارع، معاون اداری و مالی سوره، در گفت‌وگویی با روابط عمومی دانشگاه، از همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه در سال 1400 خبر داد که این گفت‌وگو بدین شرح است:

جناب آقای زارع، در ارتباط با ترمیم حقوق و مزایای کارکنان برای سال جاری، چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟

در معاونت اداری و مالی دانشگاه همواره سعی شده انتظام اداری و مالی و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیأت علمی و حق‌التدریس استادان مدعو به‌صورت منطقی در سرلوحه امور باشد و همیشه تلاشمان بر آن بوده که با رعایت قوانین ابلاغی از طرف مراجع ذیربط با رعایت قانون‌مندی و اعمال شفافیت با رویکرد حفظ استانداردهای اداری و مالی در پاسخ‌گویی به دستگاه‌های نظارتی ازجمله حسابرسان، سازمان‌های بازرسی و تأمین اجتماعی و وزارت دارایی و..... از یک‌رویه معقول و منطقی برخوردار باشد.

آیا در خصوص همسان‌سازی حقوق، اقداماتی را انجام دادید؟

بله؛ در خصوص همسان‌سازی حقوق و دستمزد طی فعالیت فشرده در 4 ماهه گذشته تاکنون که منجر به اصلاح و بازنگری آئین‌نامه اداری و استخدامی و اخذ مجوزهای لازم گردید.

لطفاً بفرمایید روند کار چگونه بوده است؟

 در بازنگری جدید کلیه کارکنان غیرهیأت علمی بر اساس سابقه کار، مدارک تحصیلی، آموزش ضمن خدمت، مهارت، تجربه و بر اساس پست سازمانی در پنج رتبه مقدماتی، پایه، ارشد، خبره، عالی رتبه‌بندی و بر اساس مدرک تحصیلی در طبقات 2 الی 13 طبقه‌بندی شدند که حقوق و مزایا همکاران بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین و ساماندهی شد و کلیه کارکنان برابر ضوابط از مزایای آن از ابتدای سال جاری بهره‌مند شدند.

آیا این رتبه‌بندی در همه مشاغل سازمانی اجرا می‌شود؟

بله؛ در کلیه پست‌های سازمانی اعمال شده است و میانگین کف حقوق پرسنل 30 درصد افزایش داشته است که با رتبه‌بندی و طبقه‌بندی حقوق و مزایا برای برخی از پرسنل با سابقه، بیشتر از 35 درصد نیز اعمال شده است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: همسان‌سازی، حقوق و مزایای کارکنان در سال 1400، معاونت اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید