منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، جایزه مرکز ملی تعالی و پیشرفت که ماحصل راهنمایی‌های رییس دانشگاه و پیگیری‌ بخش‌های مختلف دانشگاه، به خصوص معاونت اداری و مالی است، به دانشگاه سوره تعلق گرفت.

قابل ذکر است که دانشگاه سوره، اولین دانشگاه غیرانتفاعی است که مفتخر به دریافت این گواهی‌نامه شده است.

محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره نیز در یادداشتی، ضمن تبریک ایام با برکت دهه کرامت اخذ گواهی ملی «تعهد به تعالی» را به عنوان یک جایزه مهم در شیوه اداره سازمانی دانست که با توجه به پیگیری همکاران دانشگاه پس از حدود 5 ماه فعالیت مجدّانه و برگزاری حدود 11 جلسه فشرده چند ساعته برای بررسی وضعیت اداره دانشگاه، دانشگاه سوره به عنوان اولین دانشگاه غیر انتفاعی کشور، موفق به اخذ این گواهی ملی شد.

در طی این فرآیند کلیه سازوکارهای اداره دانشگاه از سوی تیم بررسی، موشکافی و تحلیل شد و در نهایت با اعطای این درجه و گواهی، مطلوبیت شیوه اداره علمی دانشگاه، مورد تأیید این مرکز مهم قرار گرفت.

 دکتر ساعی ضمن آرزوی سربلندی روز افزون دانشگاه سوره، این رویداد مهم را به خانواده بزرگ سوره تبریک گفت.

آقای سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این خصوص ابراز داشت: بحمدالله در ایام بابرکت دهه کرامت و با پی‌گیری و همکاری مستمر بخش‌های مختلف دانشگاه به‌خصوص حوزه معاونت اداری و مالی، پس از چندین ماه فعالیت جدی، برگزاری جلسات فشرده و فنی برای بررسی کیفیت راهبردی دانشگاه و سیستم اداری و پشتیبانی توسط بازرسین ویژه مرکز ملی تعالی و پیشرفت، خوشبختانه دانشگاه سوره به‌عنوان اولین دانشگاه غیرانتفاعی کشور و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، موفق به دریافت گواهی جایزه  ملی تعالی در سطح «تعهد به تعالی» به‌عنوان یک جایزه مهم در شیوه اداری و راهبردی دانشگاه شد. این موفقیت را صمیمانه به ریاست محترم دانشگاه، اعضای هیأت علمی و کارکنان شادباش عرض می‌نمایم.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: گواهی‌نامه مرکز ملی تعالی و پیشرفت، معاونت اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید