منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، اختتامیه جشنواره نورمحمد (ص)، روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه 1400 از ساعت ۱۶ الی ۱۷ با حضور میهمانان ویژه و اعلام و تجلیل از برگزیدگان جشنواره، در سامانه سیباد دانشگاه به میزبانی خانم نژادموسی برگزار شد.

در ابتدای مراسم اختتامیه، مجری ضمن خوش آمدگویی به حضار، فیلم گفت‌وگویی از دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره پخش کردند.

دکتر ساعی در گفت‌وگوی ضبط شده، ضمن تشکر از تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره نورمحمد (ص) اذعان کرد:

بعد از توهین نشریه سخیف فرانسوی به مقام بلند بالای پیامبر اسلام (ص)، خشم بسیاری از مسلمانان را به دنبال داشت. در این میان دانشگاه سوره رسالت و وظیفه خود دانست با برگزاری این جشنواره، احترام خود را به حضرت محمد (ص) نشان بدهد.

وی افزود: از تمامی دست اندرکاران این جشنواره از جمله معاونت و مدیر محترم فرهنگی دانشگاه سوره ممنونم و شاهد تلاش‌های ایشان در برگزاری این جشنواره هستم. متأسفانه کرونا این فرصت را از ما گرفت که حضوری از عزیزان تقدیر کنیم؛ ان‌شاءالله هرچه زودتر این بیماری منحوس دست از سر جهان بردارد.

در بخش بعدی مراسم اختتامیه، محمد شهبازی‌نیک معاون‌ دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره، به صورت زنده در سامانه سیباد به صحبت پرداخت و گفت: بسیار خوشحالم در این جشنواره مقدس که به نام حضرت رسول (ص) است در خدمت شما هستم. از همت دانشجویان عزیز که در احترام به ساحت مقدس پیامبر(ص) انجام دادند، متشکرم زیرا به وظایف دینی و شرعی خودشان عمل کردند.

دلیل تأخیر در جشنواره به این جهت بود که به صورت حضوری و شایسته در خدمت باشیم که کرونا این اجازه را به ما نداد.

همه آثار شایسته تقدیر هستند؛ همین احساس قطعاً مورد تأیید خداوند خواهد بود و برکت خودش را به دنبال دارد.

دانشگاه سوره و دانشجویانش در مقابله با آزادی بیانی که بهانه‌ای بیش نبود و توهین مستقیم به حضرت محمد (ص) بود، خوش درخشید.

خانم دکتر زهرا عسلی دبیر جشنواره نورمحمد (ص) نیز در تصریح صحبت‌های آقای شهبازی، به حضور افراد شرکت‌کننده در زمینه‌های مختلف جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: ما از دانشجویان خارج از سوره نیز شرکت کننده داشتیم و همه تلاش کردیم که کار بدون نقص پیش برود و عزیزان توانستند آثار را از هر طریقی که امکان داشت، به دبیرخانه ارسال کنند.

از تمامی دانشجویان که این‌جشنواره را متعلق به خودشان دانستند ممنونم.

ما در بخش طراحی پوستر ۲۱ نفر

تصویرسازی ۳ نفر

خوش‌نویسی ۱۲ نفر

صنایع‌دستی ۸ نفر

معماری و شهرسازی ۱۱ نفر

و نقاشی ۱۰ نفر، راه یافته به بخش داوری نهایی داشتیم‌ که از این بین در هربخش ۳ برگزیده انتخاب شدند.

در نهایت از تمامی عزیزانی که ‌کمک کردند بسیار سپاسگزارم.

در بخش آخر مراسم اختتامیه، داور هر بخش، سمیه رمضان‌ماهی در گرافیک و تصویرسازی؛ احمد خلیلی‌فرد در نقاشی؛ مهدی محمدی در صنایع‌دستی و خوشنویسی، و کیارش زندی در انیمیشن در قالب فیلم‌هایی، از شرکت کنندگان تشکر و از نحوه برگزاری جشنواره صحبت کردند و در پایان مراسم، برگزیدگان هر بخش اعلام شد.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: آیین اختتامیه، جشنواره نور محمد (ص)، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره، احترام به ساحت مقدس پیامبر اسلام

نظر خود را بنویسید