منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه_ یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره گفت: ترم تابستان در دانشگاه سوره به صورت مجازی برگزار می‌شود، همچنین ‎انتخاب واحد و ثبت‌نام، 20 تیرماه آغاز می‌شود و تا 21 تیرماه ادامه دارد؛ نکته حائز اهمیت این است که امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد. ‎

وی افزود: ‎کلاس‌ها نیز از تاریخ 26 تیرماه شروع می‌شود و تا 6 شهریورماه به پایان می‌رسد؛ زمان امتحانات ترم تابستان نیز 8 الی 11 شهریورماه است.

خجیر خاطرنشان کرد: در دوره تحصیلی تابستان دروس معارف اسلامی و عمومی ارائه می‌شود و دانشجویان می توانند حداکثر 6 واحد اخذ کنند، همچنین دانشجویان ترم آخر که تنها 8 واحد جهت فارغ التحصیلی دارند در صورت ارائه دروس مذکور می توانند 8 واحد باقی مانده خود را انتخاب کنند.

وی در رابطه با ثبت نام دانشجویان میهمان اذعان کرد: دانشجویان دانشگاه ­های دیگر نیز می ­توانند در ترم تابستان دانشگاه سوره شرکت کنند و ثبت نام کلیه دانشجویان میهمان پس از تکمیل فرم ثبت نام، دریافت رمز عبور و کدشناسه به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به حضور ندارند.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: ترم تابستان، سال 1400، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید