منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه_ یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره، طی اطلاعیه‌ای از بازه زمانی برگزاری مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مصاحبه دکتری دانشگاه سوره از تاریخ 23 خرداد تا 30 خردادماه هر روز به جز روزهای تعطیل رسمی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می­شود.

وی افزود: در این بازه زمانی بخشی از مصاحبه برای ساکنان استان تهران به صورت حضوری و برای ساکنان استان‌های دیگر با توجه به محدودیت‌های تردد بین استانی و رعایت مسائل بهداشتی بیماری کرونا در سامانه سیباد به صورت آن لاین برگزار می‌شود. در انتخاب این تاریخ سعی شده است زمان مصاحبه در دانشگاه سوره با زمان مصاحبه در دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی کمترین پوشش زمانی را داشته که داوطلبان دچار مشکل هم­پوشانی زمان مصاحبه نشوند.

خجیر خاطر نشان کرد: تاریخ و ساعت دقیق مصاحبه، مکان و لینک مصاحبه (برای داوطلبانی که مصاحبه آن لاین دارند) در روز 19 خردادماه در سایت دانشگاه سوره اطلاع ­رسانی می­ شود و همچنین به شماره تلفن همراهی که داوطلبان در سامانه ثبت کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود.

 وی در پایان اذعان کرد: لذا داوطلبانی که اطلاعات خود را ناقص ثبت کرده‌اند و همچنین نقص پرونده دارند، حتماً به رفع آن بپردازند زیرا در صورتی که روز مصاحبه این نقص وجود داشته باشد، طبق اطلاعیه شماره 1 و بخشنامه سازمان سنجش، مصاحبه از این افراد غیرقانونی است و متعاقب آن، دانشگاه آزمون مصاحبه را برای این افراد برگزار نمی­ کند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: زمان و نحوه مصاحبه دکتری، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید