منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه_  یوسف خجیر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره در ارتباط با شیوه نامه ارزیابی دستاوردهای پژوهشی در احتساب  نمره تکمیلی پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد، گفت: براساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی در تاریخ 28 دی ماه 1399، احتساب نمره 18/5 برای پایان نامه و همچنین 1/5 نمره دستاورد پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در گذشته بدین منوال بود که 1/5 نمره به مقاله علمی پژوهشی اختصاص پیدا می‌کرد، اما با توجه به تنوع رشته­ های مختلف در دانشگاه سوره و بروز خلاقیت دانشجویان در حوزه ­های دیگر، نمره تکمیلی 1/5 به دستاوردهای پژوهشی که دارای هفت قسمت مختلف هست اختصاص دارد.

خجیر در ادامه عنوان کرد: بر طبق این شیوه ­نامه، دانشجویان می­ توانند به جای انتشار مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی کشور، با نگارش مقاله علمی ترویجی یا نشریات علمی تخصصی دانشگاه سوره، مقالات کنفرانس و همایش، نگارش کتاب برگرفته از پایان­نامه، ارائه طرح کارآفرینی از پایان ­نامه یا ارائه آثار ارزنده هنری و برگزاری نمایش یا نمایشگاه فردی یا گروهی نیز این نمره را کسب کرده و شرایط هر کدام از این موارد را دانشجویان می‌توانند از گروه آموزشی خود پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد:  این شیوه ­نامه شامل دانشجویانی می­ شود که پروپوزال خود را از بهمن ماه ۱۳۹۹ در شورای دانشکده تصویب کرده باشند؛ یعنی دانشجویانی که پروپوزال خود را در بهمن ماه 1399 تصویب کرده‌اند، در زمان دفاع نمره پایان نامه آن‌ها 18/5 و 1/5 نمره نیز شامل دستاوردهای پژوهشی برگرفته از پایان نامه می­ شود.

این طرح با حضور نمایندگان سه دانشکده در شورای پژوهش دانشگاه تصویب و سپس با حضور روسای دانشکده‌ها در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه در اواخر دی ­ماه 99 تصویب و همان موقع به دانشکده‌ها و گروه‌ها ابلاغ شده است.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: شیوه نامه ارزیابی دستاوردهای پژوهشی برگرفته از پایان نامه‌ها، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، دفاع از پایان نامه، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید