منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه سوره و موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم (مدرسه اسلامی هنر) با هدف همکاری آموزشی و پژوهشی در زمینه هنر، معماری و ارتباطات اسلامی بین دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و حجت‌الاسلام سید محمد حسین نواب رئیس موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم منعقد شد.

این جلسه با حضور هادی جهانگشا معاون‌پژوهش مدرسه اسلامی هنر در دانشگاه سوره برگزارشد. ایشان در ابتدا با دکتر کاظم نظری رئیس دانشکده هنر، و دکتر زکیه‌السادات طباطبایی معاون پژوهشی دانشگاه سوره به گفت‌وگو پرداختند و سپس با حضور دکتر محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره، گفت‌وگو ادامه یافت و تفاهم‌نامه امضا شد.

در این جلسه همچنین، بر زمینه‌های مشترک دو مجموعه تأکید شد و محورهای همکاری از جمله استفاده از ظرفیت اساتید در تدریس و راهنمایی و مشاوره، کارگاه‌های مشترک آموزشی، ارتباطات مشترک در زمینه فعالیت بین‌المللی در عرصه هنر و معماری اسلامی و برگزاری کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی با استفاده از ظرفیت طرفین مطرح شد.

از اهداف مشترک این دو مجموعه نیز، می‌توان به  جهت‌دهی و بهبود کمی و کیفی مطالعات و پژوهش‌های بنیادی در زمینه هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری اسلامی و ایرانی، تشویق و حمایت از تولیدات ادبی و هنری و معماری با رویکرد اسلامی و کمک به تربیت هنرمندان متعهد و مورد نیاز بخش‌های تخصصی اشاره کرد. این اهداف در تفاهم‌نامه مورد اشاره قرار گرفته و محورهای همکاری و تعهدات طرفین مبتنی بر آن تعیین گردیده است.

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: انعقاد تفاهم‌نامه، موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید