منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، آکادمی هنر فلورانس یکی از مهم‌ترین آکادمی‌های هنر دنیا، در ارتباط با آموزش هنر است؛ و هرساله تعداد بسیاری از هنرمندان به منظور برنده شدن در بورس تابستانه این آکادمی و کسب تجربه و اعتبار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مریم احمدی روزبهانی که از فارغ‌التحصیلان دانشگاه سوره است، به واسطه تسلط بر مبانی آکادمیک طراحی و نقاشی، برای تدریس در گروه نقاشی دعوت شده و از جمله استادان توانمند گروه نقاشی به شمار می‌آید.
احمدی، با حضور در یکی از مهم‌ترین آکادمی‌های هنر دنیا که ارتباط آن با آموزش هنر است، در میان هنرمندان بی‌قیاس، به رقابت پرداخته و نام او میان فینالیست‌های آکادمی هنر فلورانس می‌درخشد.
لازم به ذکر است که برنده مسابقه، این امکان را پیدا خواهد کرد تا در قالب یک بورس سه ماهه، در یکی از رشته‌هاي طراحي، نقاشي و مجسمه‌سازي شرکت کرده، و همین‌طور از تجربه استادان و امکانات این آکادمی استفاده کند.
دانشگاه سوره این افتخار را دارد که در کنار چُنین استادان به نام در حوزه نقاشی همکاری کند و عصاره‌ای از تجربه استادان و هنرمندان جدید را در اختیار دانشجویان شریف سوره بگذارد.

 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: فینالیست‌، ورکشاپ تابستانه آکادمی هنر فلورانس، استاد مدعو، گروه نقاشی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید