منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، سیزدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی دانشجویی فیلم کوتاه سایه، به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم، با همکاری مدیریت امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، برای نخستین بار به صورت جشنواره کارگاهی (Art Residency) با هدف استعدادیابی، پرورش ایده‌های دانشجویی، تبدیل آن‌ها به ایده‌ی قابل اجرا، تشکیل گروه‌های فیلم‌سازی دانشجویی(Cast) و در نهایت تولید اید‌ه‌های پرورش یافته با حمایت مالی از جانب جشنواره در  4مرحله به مدت 11ماه برگزار می‌‌شود.

 

نسخه‌ی کامل فراخوان را می‌توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید.

 

Www.sayehfest.ir

T.me/sayehshortfilmfestival

 

 

○بخش‌های جشنواره عبارتند از :

 

فیلم‌سازی(ایده، نوشتن و ساخت)

فیلم‌برداری، 

تدوین، 

و بازیگری

 

+بخش مستند(جایزه دکتر حسین فهیمی)

 

○مقررات اولیه جشنواره:

 

-در دوره اول جشنواره کارگاهی-دانشجویی تنها دانشجویان دانشگاه سوره قادر به شرکت در جشنواره هستند. حضور دانشجویان دانشکده‌های دیگر دانشگاه سوره(ارتباطات و معماری) در جشنواره بلا مانع است.

- دانشجویان می‌توانند در 5 بخش جشنواره ثبت نام کرده و اقدام به ارسال طرح کنند اما هر دانشجو در هر بخش تنها مجاز به ارسال یک طرح است .

-دانشجویان دانشگاه سوره ابتدا باید در سایت جشنواره فیلم کوتاه سایه به نشانی sayehfest.ir ثبت‌نام کرده، حتمأ عکس کارت دانشجویی خود را آپلود کنند، در بخش موردنظر خود ثبت‌نام کرده و سپس پس از دریافت کد رهگیری، کد را ضمیمه طرح‌های خود  به جشنواره ارسال کنند.

-دانشجویان باید حتمأ قبل ارائه اتود و طرح خود به جشنواره در سایت ثبت‌نام کرده باشند و کد دریافت کرده باشند، در غیر این صورت اتودهای ارسالی ثبت‌نام نشده مورد قبول واقع نمی‌شود.

-جشنواره در مقابل معیوب بودن طرح‌ها یا ویدیوهای ارسالی مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

- طرح‌های ارسالي به جشنواره بايد مطابق با موازين جمهوري اسلامي ايران باشد.

-طرح‌های ارسالی حتمأ باید مطابق مقررات معین شده توسط جشنواره باشد.(نسخه pdf)

-طرح‌های ارسالی که فاقد مشخصات ذکرشده در هر بخش باشد از جشنواره حذف خواهند شد.

-طرح‌های ارسالی باید مشخصأ باید تمام حقوق مادی و معنوی‌اش بر عهده فرد شرکت‌کننده باشد.

-به دلیل شرایط پاندمی ویروس COVID-19 در کشور این امکان وجود دارد زمان برگزاری مرحله دوم و کارگاهی جشنواره نیز دچار تغییراتی شود.

-در صورت تعطیلی دبیرخانه به دستور ستاد ملی کرونا در وضعیت قرمز شهر و کشور آثار فقط باید به صورت مجازی به جشنواره ارسال شود.

 

 

-برای اطلاع از مقررات ویژه‌ی هربخش، می‌توانید نسخه pdf فراخوان را که در لینک‌های زیر قرار دارد دانلود کنید.

 

https://sayehfest.ir

T.me/sayehshortfilmfestival‌

اشتراک در:

کلمات کلیدی: فراخوان، سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه سایه، انجمن علمی سینما، کانون فیلم، مدیریت امور فرهنگی، معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید