منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، در جلسه هیأت‌رییسه چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴٠٠ از زحمات دکتر عطارزاده معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی، قدردانی به عمل آمد و دکتر یوسف خجیر به عنوان معاون  آموزشی و تحصیلات تکمیلی و خانم دکتر زکیه‌السادات طباطبایی لطفی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی شدند.

 

دکتر ساعی رییس دانشگاه سوره در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت: من از مدتی پیش در فکر برخی از جابه‌جایی‌ها بودم که این موقعیت به علت برخی از برنامه‌های در حال انجام، میسر نشد.  

ایشان در خصوص زحمات دکتر عطارزاده نیز گفت: من از زحمات سال‌های طولانی مدیریت دکتر عطارزاده تشکر می‌کنم. از روز اول این نکته را گفتم که باید این چرخه جوان‌گرایی اتفاق بیفتد؛ اما من رشد مجموعه و خودم را، با کنار گذاشتن افراد قدیمی نمی‌دانم، بلکه همواره اعتقاد دارم که باید از تجربه آن‌ها بهره‌مند شویم.

 مسلمأ بسیاری از اتفاقات خوب موجود در حوزه آموزش، حاصل زحمات دکتر عطارزاده و همکاران ایشان است و ما هر کمکی که ایشان بخواهند انجام می‌دهیم تا در ۶ سال آینده ایشان را در کسوت استاد تمامی ببینیم. وی همچنین افزود: امیدوارم که نظام هرم هیأت‌علمی دانشگاه تکمیل شود تا همه استادان ما  بتوانند رشد کنند و هر گروه حداقل یک دانشیار داشته باشد. 

ساعی در  ادامه افزود: در حوزه آموزش نیز جلسات آموزشی باید با یک برنامه زمان‌بندی پیش برود و گروه‌ها، جلسات تخصصی داشته باشند و همین‌طور باید سعی کنیم جلسات دفاع از پروپوزال‌ها را با حضور دانشجویان برگزار کنیم تا دستاورد خوبی برای آن‌ها داشته باشد.

 

ساعی همچنین در خصوص انتصاب خانم طباطبایی لطفی گفت: با توجه به این‌که حضور خانم‌ها در تصمیم‌گیری دانشگاه کم بوده است، امیدوارم که حضور خانم دکتر در این جایگاه با برکت باشد. درحوزه معاونت پژوهش اگر انتصابی غیر از خانم دکتر می‌داشتیم کارهایی که از قبل شروع و ریل‌گذاری شده بود، بی‌نتیجه می‌ماند. چون خانم دکتر بر کارهایی که از قبل شروع شده بود تسلط دارند؛ امیدوارم در پست جدید، زنجیره کارها تداوم داشته باشد و در ادامه نیز این امور به خوبی پیش برود.

رییس دانشگاه سوره افزود: خانم طباطبایی باید با دانشکده‌ها در ارتباط باشند؛ چون پروژه‌های اساسی در داخل دانشگاه داریم که باید اجرایی شود؛ مانند تشکیل نظام‌مند شورای پژوهشی، برنامه جامع استادان، ایجاد چندین نشریه علمی و برگزاری کارگاه‌های گوناگون که موجب رشد و بالندگی استادان و دانشجویان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این دوره، ارتباط کاری ما در حوزه پژوهش با سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری  جدی‌تر باشد و بتوانیم پروژه‌های مشترک با آن‌ها داشته باشیم.

 

دکترعطازاده نیز در ادامه گفت: کار مدیریتی، یک کار دست و پا گیر است و وظیفه اصلی هیأت‌علمی، معلمی است. اما بنده بعد از حضور دکتر ساعی در سٍمَت خود ماندم تا کارها ادامه پیدا کند. 

وی درباره تغییرات رخ داده افزود: رییس مجموعه اختیار دارد که  از بهترین افراد  برای پیش‌برد کار خود استفاده کند و من به خواست ایشان احترام می‌گذارم. مسلماً افراد جوان‌تر انگیزه بیشتری برای کار دارند و می‌توانند فضای جدیدی ایجاد کنند.

عطارزاده به بخشی از عملکرد خود در معاونت آموزشی اشاره کرد و گفت: وقتی بنده ۱۳ سال پیش در پست معاونت آموزش مشغول به کار شدم، بسیاری از مسائل حل نشده بود. ما به دنبال رشته‌های تحصیلات تکمیلی بودیم و خدا را شکر که بسیاری از این رشته‌ها محقق شد و دانشگاه نیز به نوع اول تبدیل شد و امسال نیز توانستیم مجوز اولین رشته دکترا را در رشته علوم ارتباطات بگیریم. مطمئناً دانشگاه در حال پیشرفت است. من برای خودم هم آرزو می‌کنم همچنان خدمت‌گذار سوره باشم و ان‌شاءالله دوستان و همکاران من هم بیش از پیش در کار خود موفق باشند.

وی در پایان تصریح کرد: من برای آقای ساعی هم آرزو دارم همچنان پیشتاز باشند و بتوانند خواسته قلبی خود را محقق کنند و دانشگاه سوره را در جهان اسلام به عنوان دانشگاهی نمونه معرفی کنند. من به سهم خود از همه دوستان حلالیت می‌طلبم و از هر کاری که در توانم باشد، در خدمت به دانشگاه دریغ نخواهم کرد.

 

 

 دکتر خجیر معاون جدید آموزش نیز از حسن اعتماد دکتر ساعی به خود، تشکر کرد و گفت: من ابتدا باید بگویم عملکرد بنده در معاونت پژوهش حاصل همکاری همکاران خوبی چون خانم دکتر طباطبایی و دکتر فلاحی و همچنین تیم دانشجویی و سایر ارکان دانشگاه بوده که در برنامه‌های برگزار شده، یاری‌رسان ما بوده‌اند.

بنده صرفاً از این عزیزان حمایت کردم تا توانایی آن‌ها به منصه ظهور برسد.

وی در خصوص پذیرفتن سمت معاون آموزشی گفت: بنده افراد مختلفی را به دکتر ساعی برای این پست پیشنهاد دادم، اما ایشان نپذیرفتند. من امیدوارم همچنان از مشورت و کمک فکری دکتر عطارزاده به علت تسلط بر حوزه آموزش بهره‌مند باشیم و همگی تلاش کنیم تا دانشگاه به جایگاهی که شایسته آن هست، ارتقاء پیدا کند.

 

 

 خانم دکتر طباطبایی نیز ضمن تشکر از اعتماد دکتر ساعی گفت: امیدوارم بتوانیم بر اساس نظر دکتر ساعی در معاونت پژوهش کارها را پیش ببریم و همچنین از راهنمایی دکتر خجیر نیز بهرمند شویم و بتوانیم با دلگرمی بیشتر در جهت ارتقای استادان و دانشجویان تلاش کنیم؛ و در این راه محتاج دعای خیر همکاران هستم.

 

 

لازم به ذکر است پیش از انتصاب‌های اخیر، دکتر خجیر سرپرست معاونت پژوهشی و خانم دکتر طباطبایی سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه را بر عهده داشتند. در تغییرات انجام شده، خانم دکتر زهرا عسلی نیز به عنوان سرپرست جدید مدیریت پژوهشی و دکتر عطار زاده نیز طی حکمی به عنوان مشاور رییس دانشگاه منصوب شدند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: مراسم، تودیع و معارفه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاون پژوهشی، مدیریت پژوهش، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید