منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی از طرف دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه، دکتر یوسف خجیر به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره منصوب شد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

برادر عزیز!

جناب آقای دکتر یوسف خجیر

با سلام و عرض احترام؛

در روز معلم و با توجه به تجارب متعدد و ارزشمند جنابعالی که ناشی از سال­ها فعالیت در دانشگاه سوره است، طی این حکم، شما را به عنوان  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوره منصوب می‌نمایم؛ با حضور شما در رأس این معاونت مهم، برنامه ­ریزی و پیگیری برای تحقق موارد زیر انتظار می­ رود:

  1. برقراری ارتباط هم‌افزا با دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه و نیز همگرا کردن همه آنها در راستای اهداف کلان و سیاست‌های دانشگاه.
  2. ایجاد سازوکارهای متعدد گفتگو و پاسخگویی به اعضای هیأت علمی، استادان مدعو، دانشجویان و همکاران دانشگاه، در راستای هدایت همه امور آموزشی دانشگاه و ایجاد رضایت حداکثری در ذی‌ربطان این حوزه.
  3. برگزاری منظم، منطبق بر برنامه زمانی و دقیق شورای آموزشی و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و ارائه صورتجلسات آن به رئیس دانشگاه.
  4. ایجاد سازوکار لازم برای نظارت دقیق بر نحوه تشکیل جلسات گروه‌های آموزشی دانشگاه با حضور همه اعضا به صورت هفتگی و انجام همه وظایف تعریف شده برای گروه‌های آموزشی.
  5. اداره مستقیم گروه معارف اسلامی و دروس عمومی.
  6. واگذاری حداکثری سازوکار اجرایی مسائل روزمره آموزشی دانشجویان به دانشکده‌ها و تمرکز معاونت بر نظارت دقیق، برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه.
  7. توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم برای مدیریت حداکثر سازوکار اجرایی مسائل روزمره آموزشی دانشگاه، از طریق سیستم گلستان و سایر سامانه‌های آموزشی با محوریت کمیته آموزش شورای فناوری اطلاعات دانشگاه.
  8. افزایش کیفیت قالبی و محتوایی آموزش دانشگاه به‌خصوص در دوره و حوزه آموزش مجازی؛ با تأکید بر نظم برگزاری کلاس‌ها.
  9. تلاش برای استقرار فرآیند برگزاری جلسات دفاع از طرحنامه‌های کارشناسی ارشد و بالا بردن کیفیت برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه در راستای سیاست‌های کلان مصوب.
  10. تعریف سازوکارهای دقیق و قابل اعتماد برای ارزشیابی نحوه فعالیت‌های آموزشی و درسی اعضای هیأت علمی دانشگاه.
  11. توجه به توسعه و کسب مجوز اجرای رشته‌های دانشگاهی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در مقاطع مختلف که در راستای اهداف دانشگاه سوره هستند؛ به‌خصوص با تأکید بردوره تحصیلات تکمیلی.
  12. تلاش برای تدوین و تصویب رشته‌های جدید مورد نیاز کشور، در راستای اساسنامه دانشگاه سوره و کسب مجوز اجرای آن.
  13. ارائه گزارش‌های دقیق از ارزیابی و ارزشیابی کلیه فرآیندهای مرتبط با آموزش دانشگاه به هیأت رئیسه، شورای دانشگاه و هیأت امنا.
  14. افزایش کیفیت انجام فرآیندهای دانش‌آموختگی دانشجویان و ایجاد حداکثر سرعت ممکن برای اعطای مدارک پایان دوره.
  15. برگزاری دقیق و با کیفیت همه سازوکارهای مرتبط با امتحانات دانشگاه.
  16. برگزاری دقیق و مؤثر جلسات شورای تعیین صلاحیت تدریس در دانشگاه سوره با هدف تأمین اهداف محتوایی و کیفی دانشگاه و نیز ایجاد رضایت حداکثری دانشجویان.
  17. برگزاری دقیق و عادلانه جلسات ترفیع اعضای هیأت علمی و کمک دائمی برای ارتقای مرتبه ایشان.
  18. و مابقی وظایف محوله معمول به معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی.

در پایان جا دارد که از زحمات خالصانه جناب آقای دکتر عطارزاده، معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی تشکر کنم که سال‌هاست برای دانشگاه سوره در سمت معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زحمت کشیده‌اند.
دوام توفیقات شما را زیر سایه نظام جمهوری اسلامی، در پناه حضرت ولی­عصر ارواحنا له الفداء از خداوند جلّ و علا خواستارم.

 

محمدحسین ساعی

اشتراک در:

کلمات کلیدی: انتصاب، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید