منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سوره و معاونت امور هنری به امضای سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری و محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره روز شنبه 11 اردیبهشت‌ماه امضا شد.

 

ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش رسمی هنر، کمک به صیانت و ماندگاری هنرهای ملی و محلی، کمک به شناسایی و تربیت استعدادهای درخشان در حوزه هنر، افزایش طرح‌های مطالعاتی کاربردی در سطح دانشگاه و ... از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

برگزاری دوره‌ها و کارگاره‌های آموزشی در حوزه سیاستگذاری، اقتصاد و فلسفه هنر و حوزه‌های بینارشته‌ای هنر، استفاده از ظرفیت‌های طرفین برای همکاری‌های متقابل در برنامه‌های هنری، تعاملات علمی، فرهنگی، هنری، مطالعاتی و آموزشی در راستای ارتقای همکاری مشترک، همکاری در برگزاری همایش با رویکرد هنری و ... از جمله موضوع‌ها و زمینه‌های این تفاهم‌نامه است.

 

این تفاهم‌نامه با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری، احمد صدری، مشاور معاون امور هنری و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران، محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره، محمد شهبازی معاون دانشجویی و فرهنگی، یوسف خجیر معاون پژوهشی و سرپرست دانشکده فرهنگ و ارتباطات، کاظم نظری، رییس دانشکده  هنر، مهران هوشیار، عضو هیأت علمی دانشکده هنر و سید امین موسوی، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه سوره حضور داشتند.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: تفاهم‌نامه همکاری، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید