منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره_ دکتر عبدالکریم عطارزاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با بیان این‌که دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای علوم ارتباطات را اخذ کند، اذعان داشت:

ما در ابتدا درخواست دو رشته دکتری کردیم، یکی علوم ارتباطات و یکی مطالعات تطبیقی هنر اسلامی که خوشبختانه توانستیم مجوز هردو را دریافت کنیم، با این تفاوت که در دکتری ارتباطات، مراحل طی شده آن به سازمان سنجش رسید و از امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در سایت سازمان سنجش قرار گرفت، اما در دکتری مطالعات تطبیقی،  کارگروه تخصصی مجوز داده، ولی روز شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در کمسیون شورای گسترش مطرح می‌شود؛ اگر در آن‌جا نیز مشکل خاصی پیش نیاید، وارد سایت سازمان سنجش می‌شود. این نکته هم وجود دارد که در مطالعات تطبیقی و هنراسلامی، این‌که ما امسال دانشجو بگیریم یا سال آینده، کمی تردید وجود دارد.

 

دکتر عطارزاده در ارتباط با این‌که از چه زمانی جذب دانشجو در مقطع دکتری این دو رشته آغاز می‌شود افزود:

امروز لیست الحاقی رشته‌های جدید در سازمان سنجش اضافه شد که نام دانشگاه سوره و رشته علوم  ارتباطات در آن به چشم می‌خورد و تا ۳ اردیبهشت، زمان برای انتخاب رشته وجود دارد و امکان تمدید نیز هست. ما انتظار داریم دانشجویانی که تمایل دارند در دانشگاه سوره حضور داشته باشند نسبت به انتخاب این رشته با کد 5551، هرچه زودتر اقدام کنند.

 

وی در ارتباط با اضافه شدن رشته‌های دیگر در مقطع دکتری دانشگاه سوره خاطر نشان کرد: مسلمأ ما  قصد داریم با تکمیل شدن کادر اعضای هیأت علمی، تحصیلات تکمیلی رشته دکتری خود را گسترش دهیم؛ در این دو رشته‌ای که پیگیرش بودیم، اعضای هیأت علمی به حد کافی وجود داشت؛ ولی در تلاش هستیم هرسال با تکمیل کادر هیأت علمی خود، بتوانیم متقاضی هرسال حداقل یک رشته، هم سو با اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه سوره در مقطع دکتری باشیم.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: جذب دانشجو، رشته علوم ارتباطات، رشته مطالعات تطبیقی هنر اسلامی، مقطع دکتری، دانشکده هنر، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید