منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، سید ایرج زارع معاون اداری و مالی دانشگاه، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و حق‌التدریس استادان و دیون قانونی و انتظام اداری و مالی و عدالت محوری را همواره از مهم‌ترین وظایف معاونت اداری مالی دانست و اظهار داشت: مایه مباهات است که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده بین بخشی، آن هم در شرایط سخت اقتصادی و مالی با وجود ویروس پاندمی کرونا، موفق به پرداخت به‌هنگام حقوق و حق‌التدریس اساتید و کارکنان شده‌ایم. 

وی افزود: در نیم‌سال اول ۱۴٠٠-۱۳۹۹ از تهدید ویروس کرونا به عنوان یک فرصت در امر زیر ساخت، تجهیز و به‌روز رسانی سیستم آموزشی مجازی دانشگاه استفاده شد که در نوع خود در میان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کم‌نظیر بود.

معاون اداری و مالی دانشگاه سوره افزود: هزینه‌های اینترنت استادان به نسبت واحدهای اخذ شده و ساعات برگزاری کلاس‌های آنلاین محاسبه و پرداخت شد.

وی بیان کرد: دانشگاه سوره همواره در پرداخت به‌هنگام حقوق و حق‌التدریس استادان در قیاس با سایر مراکز دانشگاهی و آموزش عالی پیشگام بوده و اظهار امیدواری کرد که با توکل به خداوند منان تلاشمان بر این است که با حفظ این شرایط و تقویت و ارتقاء سطح کیفی سایر ارکان به خصوص آموزش، پژوهش و فرهنگی دانشگاه، شاهد سرعت در نیل به اهداف عالیه دانشگاه باشیم. 

زارع از تمامی همکاران مؤثر در دانشکده‌ها، معاونت آموزشی و اداری مالی تقدیر کرد.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: حق‌التدریس نیم‌سال اول ۱۴٠٠-۱۳۹۹، استادان مدعو، معاونت اداری و مالی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید