منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، هیأتی 8 نفره از مسئولین و دانشجویان دانشگاه سوره، روز چهارشنبه ۲٠ اسفندماه ۹۹، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم، عبدالله باقری رفتند.

در این دیدار، آقای شهبازی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، آقای زارع معاون اداری و مالی دانشگاه، آقای جابرزاده سرپرست حراست، آقای ابوالحسنی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه، آقای احدی مسئول روابط عمومی و خانم نژادموسی کارشناس امور فرهنگی حضور داشتند و دونفر از دانشجویان بسیج خواهران دانشگاه نیز به جمع حاضر پیوستند.

در این دیدار، هدایا و لوح تقدیر با امضای دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره به رسم یادبود به خانواده معزز شهید عبدالله باقری تقدیم شد.

 شهید مدافع حرم«عبدالله باقری نیارکی» متولد ۲۹ فروردین‌ماه سال ۶۱، از پاسداران سپاه انصارالمهدی(عج) و اعضای تیم حفاظت بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم به سوریه رفت و در شب تاسوعای سال گذشته به دست تروریست‌های تکفیری در حومه شهر حلب به شهادت رسید. از این شهید والامقام، ۲ فرزند دختر به نام‌های محدثه و زینب به یادگار مانده است.

یکی دوسالی می‌شد که می‌خواست برود و می‌دیدم که ناراحت است و وقتی می‌پرسیدم: «چه شده؟» می‌گفت: «فلانی را دیده‌ام و هر چه اصرار کردم که من را هم با خود به سوریه ببرند، قبول نکرد و گفت الان احتیاج نیست، به شما اینجا بیشتراحتیاج است.» آقا عبدالله می‌گفت: «دوست دارم بروم.» عکس شهدای مدافع را به من نشان می‌داد و می‌گفت: «خوش به سعادتشان که رفتند و به آرزویشان رسیدند.»

این روایت همسر شهید است که خواندیم. حماسه عشق و ایمان او به خاندان رسالت و امامت، حدیثی ماندگار است. عبدالله، دلباخته سالار شهیدان(ع) در دفاع از جبهه جهانی مقاومت، به سوی خط مقدم شتافت تا در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(س) به خیل شهدای کربلا بپیوندد. به برکت خون شهدای مدافع حرم بود که اکنون محور مقاومت همچنان پا برجاست.

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دیدار مسئولین، دانشجویان، دانشگاه سوره، خانواده شهید عبدالله باقری، شهید مدافع حرم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی

نظر خود را بنویسید