منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به مناسبت رونمایی از تابلو نقاشی ظهر عاشورا، در ایستگاه مترو شادمان، روز سه‌شنبه 5 اسفندماه 99، پیروز حناچی، شهردار تهران، از احمد خلیلی‌فرد، خالق اثر و عضو هیأت‌علمی دانشگاه سوره، تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم خلیلی فرد، ضمن تشکر از دکتر ساعی رییس دانشگاه سوره و معاونت دانشجویی و فرهنگی و کل خانواده‌ی سوره، درمورد سابقه دانشگاه گفت: دانشگاه سوره در سال 1372 تأسیس شده است و بیش از 27 سال از عمر این دانشگاه می‌گذرد و هم اکنون ازدانشگاه‌های مطرح ایران به شمار می‌رود. اساس تفکر این دانشگاه تربیت هنرمند دینی بوده است و روز به روزهم رشد دارد.

وی افزود: دانشگاه سوره، هنرمندان حرفه‌ای را در حوزه‌های مختلفی از جمله صنایع‌دستی، نقاشی، نمایش، سینما و... وارد عرصه هنر کرده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه سوره ادامه داد: دانشگاه سوره در این زمینه، اساتید و دانشجویانی کاربلد و مستعد دارد، چه استادان هیأت‌علمی و چه استادان مدعو که در کارهای اجرایی نیز با شهرداری همکاری داشته‌اند؛ ما حاضریم از طرف دانشگاه سوره با شهرداری تهران همکاری کنیم.

حناچی، ضمن تحسین دانشجویان و استادان دانشگاه سوره گفت: ما قصد داریم به زیباسازی شهر و اماکن عمومی بپردازیم؛ و مطمئنأ از این اقدام شایسته استقبال کرده و از ظرفیت و پتانسیل موجود در دانشگاه سوره استفاده می‌کنیم.

در پایان، پیروز حناچی، به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه‌ای به استاد خلیلی فرد تقدیم کرد.

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: تقدیر، شهردار تهران، خالق اثر ظهر عاشورا، تابلو نقاشی، ایستگاه متروی شادمان، دانشجویان، استادان، عضو هیأت علمی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید