منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر سوره، گروه آموزشی صنایع دستی، در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران، سالن A31، غرفه ۱۷۸ حضور یافت و بخشی از آثار استادان و دانشجویان خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

در همین خصوص، مهدی محمدی مدیر گروه صنایع دستی دانشگاه سوره گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با پشتیبانی و حمایت‌های جناب آقای دکتر ساعی رییس محترم دانشگاه، پیگیری‌های جناب آقای دکتر نظری رییس محترم دانشکده هنر و همت دانشجویان و استاد کارگاه تخصصی فلز، سرکار خانم رحیمی، روز جمعه هشتم اسفندماه 99 به پایان رسید.

گروه صنایع دستی دانشکده هنر دانشگاه سوره، به عنوان تنها مرکز دانشگاهی در غرفه‌های استان تهران حضور فعال و چشمگیری داشت. این حضور مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت به‌نحوی که علاوه بر حضور معاونت محترم صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در غرفه دانشگاه سوره و تقدیر از دانشجویان،  گزارشی نیز از سوی یکی از شبکه‌های رسانه ملی تهیه شد. به‌ امید آن‌که دانشگاه سوره در سال‌های آینده، با توجه به این تجربه موفق، با تعداد بیش‌تری از دانشجویان و رشته‌های متنوع‌تر در نمایشگاه حضور داشته باشد.

وی افزود: از حضور و بازدید رییس محترم دانشکده هنر، جناب آقای دکتر نظری، در روز تعطیل که باعث تشویق و دلگرمی دانشجویان شد و همچنین از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه سوره که زیر نظر آقای دکتر ابوالحسنی فعالیت می‌کند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

 

 

 

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی، گروه صنایع دستی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید