منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

«قابل توجه متقاضیان وام شهریه نیمسال دوم ۱۴٠٠-۱۳۹۹»

لطفأ از تاریخ 1399/۱2/۲٠ لغایت 1400/02/15 نسبت به ثبت تقاضای وام خود در پورتال دانشجویی، طبق روش زیر اقدام کنید.

۱- مراجعه به سایت bp.swf.ir (لازم به ذکر است تنها از مرورگر Mozilla Firefox امکان‌پذیر است)؛

۲- دانشجویانی که برای اولین بار اقدام می‌کنند، از طریق گزینه تشکیل پرونده اقدام به ثبت اطلاعات کنند. از روی سایت دانشگاه فرم تعهد محضری را دانلود کرده و با مراجعه به دفتر اسناد رسمی فرم را تأیید کنند و به واحد امور دانشجویی تحویل دهند و بعد از ۲۴ ساعت، دانشجو موظف به ورود به سامانه و بررسی پرونده خود است. در صورت تأیید اطلاعات دانشجو، از بخش ورود به پرتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، درخواست خود (وام شهریه) را ثبت کند. ۲۴ ساعت بعد از طریق پورتال دانشجویی، از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کند.

۳- دانشجویانی که برای تمدید وام اقدام می‌کنند، از طریق گزینه ورود به پورتال، وارد شده و از طریق گزینه درخواست وام، تقاضای خود را ثبت کنند و ۲۴ ساعت بعد، از همین طریق، از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

*لازم به ذکر است طبق دستورالعمل اعلامی صندوق رفاه دانشجویان، از این پس دانشجویان جدیدالورود، تنها از صندوق رفاه دانشجویان می‌توانند وام دریافت کنند و دیگر نیاز به مراجعه به بانک نیست؛ و دانشجویانی که در نیم‌سال‌های گذشته، از بانک مهر ایران وام دریافت کرده‌اند، هم می‌توانند از طریق بانک وام دریافت کنند و هم از منابع صندوق با ارائه سند تعهد محضری می‌توانند دریافت وام داشته باشند. (یک ضامن مورد نیاز است)

«روابط عمومی دانشگاه سوره»

 

دانلود فایل آئین نامه وام دانشجویی

دانلود فایل سند تعهد محضری

اشتراک در:

کلمات کلیدی: وام دانشجویی، وام، وزارت امور دانشجویی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید