منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به نقل از معاونت پژوهشی دانشگاه_ نشست هماهنگی تدوین «دایره المعارف انیمیشن ایران» با همکاری دانشگاه سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور محمد رضا صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یوسف خجیر معاون پژوهشی دانشگاه سوره، کاظم نظری رییس دانشکده هنر دانشگاه سوره وکیارش زندی مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره با هدف نگارش دایره المعارف انیمیشن در ایران برگزار شد.

در ابتدای جلسه، به بحث نگارش تاریخچه انیمیشن در ایران طی چند جلد پرداخته شد؛ که این کار با همکاری دانشگاه سوره و معاونت تولیدکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از پژوهشگران و استادان زیر نظر دکتر کیارش زندی و خانم مهین جواهریان انجام می شود.

همچنین در این جلسه، به بحث راه اندازی رشته اسباب بازی کودکان و تئاتر کودکان نیز پرداخته و مقرر شد سر فصل های این دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد با همکاری دانشگاه سوره وکانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان تدوین و توسط دانشگاه سوره در وزارت علوم تصویب و اجرا شود.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: نشست هماهنگی، تدوین دایره المعارف انیمیشن ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت پژوهشی، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید