منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، طی حکمی از طرف دکتر محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره، سعید ابوالحسنی به‌عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه سوره منصوب شد. متن حکم ایشان به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای سعید ابوالحسنی

با سلام

نظر به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه سوره و نیز با توجه به سوابق پیشین شما در امور فرهنگی و دانشجویی، جنابعالی را با حفظ سمت قبلی، به عنوان سرپرست مدیریت امورفرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه سوره منصوب می‌کنم.

مهم‌ترین وظیفه کوتاه مدت شما برگزاری انتخابات معوق انواع تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی و باز مهندسی آن‌ها در راستای اهداف کلان دانشگاه سوره خواهد بود. همچنین برقرای ارتباط موثر با سایر بخش‌های دانشگاه به خصوص دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای همکاری با استادان و دانشجویان در مقیاسی بیش از پیش نیز نباید از برنامه کاری شما خارج شود. امید است با همت شما شاهد نشاط هرچه بیشتر دانشگاه در گسترش روز افزون فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه به خصوص در مسیر اعتلای جهتگیری‌های انقلابی و دینی دانشگاه باشیم.

در پایان از زحمات خستگی ناپذیر و متعدد جناب آقای محمدامین ابوحمزه در سمت سرپرستی مدیریت امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه در حدود یک سال گذشته، کمال سپاس را دارم.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان زیر سایه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء برای خدمت به دانشگاه سوره خواستارم.

 

محمدحسین ساعی

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: حکم انتصاب، سرپرست جدید، مدیریت امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید