منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت مرکز رشد، کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، وبینار چگونگی محافطت از مالکیت فکری ومعنوی در آثار هنری، با عنوان "هنر که نون و آب نمی‌شه" چهارشنبه ۲۴ دی ماه از ساعت 17:00 تا 19:00 به صورت آنلاین برگزار می شود.

این برنامه با سخنرانی آقای مهدی مقسومی، پژوهشگر ارشد حقوق بین الملل، همراه مخاطبان خواهد بود.

در معرفی وبینار مذکور آمده است :" مالکیت فکری و معنوی اثر هنری یک هنرمند یا به طور کلی حقوق مالکیت‌های ادبی و هنری چیست؟

«هنر که نون و آب نمیشه » این جمله معروف را همه ما حداقل چندبار در زندگی شنیده‌ایم؛ اما واقعأ آیا این جمله درست است یا در کشور نمی‌توان از هنر پول درآورد؟ این روزها با یک کلیک ساده روی دکمه سبز، آهنگ مورد علاقه‌مان را دانلود می‌کنیم یا با یک کلیک ساده، عکس منتخب سال را ذخیره می‌کنیم و با یک متن زیبا که آن را هم از نوشته دیگری کپی کرده‌ایم، در شبکه‌های اجتماعی‌مان به اشتراک می‌گذاریم. اما آیا این کارها عادی است؟ صاحب این آثار ادبی و هنری حقی نسبت به آثار فکری‌شان ندارند؟"

دانشگاه سوره با هدف آموزش وشناخت دانشجوها و علاقه‌مندان در این حوزه مربوطه، فرهنگ‌سازی حق کپی رایت در کشور، رسالت خود را به جا آورده و وبینار مذکور را تدارک دیده است.

به همین منظور علاقه‌مندان به طور آزاد می توانند در ساعت ۱۷  روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه به لینک مربوطه مراجعه کنند.

https://sibad.soore.ac.ir/V/Show/ciec

 

اشتراک در:

کلمات کلیدی: وبینار، محافظت از مالکیت فکری و معنوی در آثار هنری، مرکز رشد کارآفرینی و ارتباط با جامعه، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید