منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر سوره، سیزدهمین جلسه نقد کتاب سوره، دوشنبه 22 دی‌ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب « تاریخچه انیمیشن در ایران » تالیف مهین جواهریان با حضور کیارش زندی و میزبانی رامتین شهبازی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

در معرفی کتاب آمده است:«در این نوشتار، مخاطبان با پیشینه، سیر تکامل و تکوین نقاشی متحرک در ایران آشنا می‌شوند .مولف در تدوین کتاب از منابع متعددی بهره برده که عبارت‌اند از : آرشیو فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیمای جمهوری اسلامی ایران، نشریات بین‌المللی((آسیفا)) .در بخشی از کتاب، این مقوله در گفت و گو و مکاتبه با هنرمندان تبیین شده است .برخی موضوعات کتاب عبارت‌اند از :((آغاز انیمیشن در ایران))، ((انیمیشن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان))، ((انیمیشن در سیمای جمهوری اسلامی ایران))، ((تولیدات فیلم انیمیشن در بخش خصوصی))، ((تجربه‌ها در انیمیشن))، ((مراکز دانشگاهی و آموزشی فیلم‌سازی انیمیشن در ایران))، ((عوامل تولید فیلم انیمیشن)) و ((کتاب‌های تالیف و ترجمه شده در زمینه انیمیشن و پایان‌نامه‌های دانشجویی)) .

دانشگاه  سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه 22 دی ماه ساعت 18:00 با مراجعه به آدرس https://sibad.soore.ac.ir/Classrooms/ShowWebinar/bookreview  وارد برنامه شوند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: سیزدهمین کتاب، تاریخچه انیمیشن در ایران، معاونت پژوهشی، دانشکده هنر، دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید