منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر سوره، دوازدهمین جلسه نقد کتاب، دوشنبه پانزدهم دی‌ماه 99 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب « هنرهای صناعی » تالیف عبدلکریم عطارزاده و مهران هوشیار با حضور مهدی خانکه و میزبانی مهدی محمدی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

در معرفی کتاب آمده است:«در گام‌های نخست تاریخ زندگی بشر و هزاره‌های پیشین که انسان برای رفع نیازهای مادی و معنوی خود می‌کوشید تا مواد متنوع طبیعت را به دست آورد و به آن، صورت و معنا دهد، هنرهای صناعی ساخته و پرداخته شد. امروزه نیز که در دهه دوم هزاره سوم میلادی روزگار می‌گذرانیم و جهان به کلی نسبت به گذشته متحول و متفاوت شده است، هنرهای صناعی کمابیش جایگاه خود را حفظ کرده است و بسیاری از کشورها به دنبال اهداف اقتصادی و فرهنگی در جهت اعتلای بیش از پیش آن می‌کوشند. ایرانِ ما نیز با انبوه افتخارات تاریخی خود در هنرهای سنتی و همگام با دیگر ملل پیشرفته، می‌تواند در مسیر ایجاد شکوه فردایش به احیای هنرهای صناعی ارزشمندش بیندیشد...»

دانشگاه  سوره با هدف آشناسازی دانشجویان و علاقه‌مندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقه‌مندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه پانزدهم دی ماه ساعت 18:00 با مراجعه به آدرس

https://sibad.soore.ac.ir/Classrooms/ShowWebinar/bookreview 

وارد برنامه شوند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره، نقد کتاب، دوشنبه های نقد کتاب

نظر خود را بنویسید