منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر سوره، یازدهمین جلسه نقد کتاب، روز دوشنبه هشتم دی ماه 99 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب « در جست و جوی زمان نو » تالیف ایمان افسریان با حضور باوند بهپور و میزبانی محمد معین الدینی از ساعت 18:00 تا 20:00 به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

در معرفی کتاب آمده است:« «صد سال از تأسیس مدرسه‌ی صنایع مستظرفه می‌گذرد؛ مدرسه‌ای با شیوه‌ی جدید آموزش به روش غربی. امروز که به دنیای هنر معاصر ایران می‌نگریم، تصور جهان هنر یک سده پیش ایران قابل تصور نیست. حتی نمی‌توان تصور کرد این تغییرات بنیادین ظرف چهار نسل به وقوع پیوسته و این دنیا نبیره‌ی آن جهان است. تصویری که ایرانیان در این یه سده خلق کرده‌اند، هیچ شباهت و تناسبی با تصویری که از ۵۰۰۰سال پیش می‌کشیدند یا می‌دیدند ندارد. تغییری که گویی که از مغز و چشمی جهش یافته برآمده است. برای فهم این دوره‌ی صد ساله ناچاریم آن را بر اساس تغییر گفتما‌ن‌ها -که با تغییرات سیاسی اجتماعی همزمان بود- دسته‌بندی کنیم؛ که این معیار مناسبی به نظر می‌آید...»

دانشگاه  سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه هشتم دی ماه ساعت 18 با مراجعه به آدرس

https://sibad.soore.ac.ir/Classrooms/ShowWebinar/bookreview  

وارد برنامه شوند.

اشتراک در:

کلمات کلیدی: دانشگاه سوره، سوره، دانشکده هنر، معاونت پژوهشی سوره، دوشنبه های نقد کتاب، نقد کتاب ، CRITICISM

نظر خود را بنویسید