منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

0ffdfbea-ed4a-44ce-b98d-e728d7bdfb1d.jpg

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، نخستین جلسه،کارگاه پروپوزال نویسی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد گروه ارتباطات اجتماعی با توجه به اهمیت جایگاه پایان نامه در دوره تحصیلات تکمیلی و هدف توانمند سازی دانشجویان در پرپوزال نویسی، با تدریس دکتر امید علی مسعودی سه شنبه ، 18آذر ماه به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر مسعودی یکی از مشکلات مهم دانشگاه های امروز را پایان نامه ها خواند و گفت: امروزه آسیب های متعددی در بررسی پرپوزال ها داریم زیرا اکثر دانشجویان روش اصلی پرپوزال نویسی را نمی دانند و با وجود استاد راهنما نیز دچار مشکل می شوند.

  وی افزود: بدون پرسیدن دلیل،  پروپوزال به وجود نمی آید؛ پرسش، جست و جو و یافتن سه دلیل اصلی پرپوزال نویسی است و پرپوزال 70 درصد کار تحقیقی را شامل می شود.

دکتر مسعودی با بیان اینکه مهم ترین بحران پرپوزال نویسی اشتباه گرفتن سوال با مسئله تحقیق است افزود: مسئله و مشکل زمانی به وجود می آید که نوعی اختلال در ذهن و فکر ما به وجود می آید ویا انتظاراتی است که در عینیت برای ما اتفاق می افتد؛ در تحقیق، مسائل باید علمی باشند نه فلسفی چرا که علم با علت و فلسفه با صدق و کذب مطالب سرو کار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در کار تحقیقی محقق برای بدست آوردن منابع باید تمام سعی خود را بکار گیرد و نگاه نقادانه به همه ی مطالب جمع آوری شده اش داشته باشد تا به نتیجه ای مطلوب دست یابد.

*در پایان جلسه نیز دانشجویان سوالات خود را  از استاد مربوطه پرسیدند.

 

انتهای پیام/   


اشتراک در:

کلمات کلیدی: نخستین جلسه کارگاه پروپوزال نویسی ویژه دانشجویان تبلیغ و ارتباطات،معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری دانشکده فرهنگ و ارتباطات،

نظر خود را بنویسید