منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

undefined

 

به گزارش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره_ دومین وبینار تخصصی دانشکده معماری و شهرسازی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، تحت عنوان " مرمت خانه های تاریخی با بازخوانی روایت مرمت و احیای خانه عامری های کاشان"  به  سخنرانی دکتر امیر مسعود انوش فر در روز یکشنبه 16 آذر ماه 1399 برگزارشد.

در ابتدای جلسه، دکتر انوش فر با معرفی پیشینه و وجه تسمیه خانه عامری ها سخن را آغااز کردد و به بررسی اهداف پروژه و ظرفیتها و امکانات این بنای ارزشمند  پرداخت .

 وی افزود: رعایت استانداردهای بین المللی بمنظور تغییر کاربری خانه عامری ها در کاشان به هتل، از چالشهای بزرگ این پروژه بود که به استناد مطالعات وسیع از هنر و صنایع دستی بومی کاشان به نقطه قوت این پروزه تبدیل شد .

انوش فر در ادامه، به بررسی اهداف و اصول طراحی داخلی و ظرافتهای انتخاب مبلمان و تجهیز ، خانه عامری ها پرداخت وگفت:  آنچه که امروز به عنوان بوتیک هتل خانه عامری ها وجود دارد نمونه ی ارزشمند از یک هتل موفق در فهرست پنج هتل برتر دنیاست که تلفیقی از هنر و صنایع دستی بومی کاشان و استانداردهای بین المللی است.

 در انتهای جلسه، دکتر انوش فر گفت: چشم انداز مرمت و احیای بناهای تاریخی ، با توجه به غنای تاریخی و فرهنگی آثار معماری فاخر ایرانی ، روشن خواهد بود.

 

انتهای پیام/


اشتراک در:

کلمات کلیدی: وبینار «روایت مرمت و احیای خانه عامری ها در کاشان»،دانشکده معماری و شهرسازی،معاونت پژوهشی دانشگاه سوره

نظر خود را بنویسید