منتظر باشید تا صفحه کامل بارگذاری شود
غیرفعال کردن حالت بارگذاری
×

مشاهده خبر

 undefined

به گزارش روابط عمومی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره_ متن تبریک دکتر یوسف خجیر رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره به شرح زیر است:

از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان مهم علم و تحقیق، دوم، جریان آرمان گرایی ها و آرمان خواهی ها و هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی. مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

شانزدهم آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

امروز،  دانشجویان و دانشگاهیان ما میراث داران خون های پاک دانشجویان شهید آن زمان و نیز فداکاری هزاران جوان دیگری هستند که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ایران و استحکام پایه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از همه هستی خود گذشتند.

رسالت دانشجو، تحصیل علم، تمرین مشارکت های اجتماعی، دغدغه مندی برای حل مشکلات و حرکت در راه کمال انسانی است. دانشجویان ذخیره های گرانقدر هر جامعه اند که آینده و سیادت یک کشور، بستگی و پیوستگی مستقیمی با میزان نقش آفرینی ایشان در رونق و توسعه آن کشور دارد.

امید است مجموعه دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی بتوانند بیش از پیش نقش بی بدیل خود را در رشد، پیشرفت و تعالی کشور به منصه ظهور گذاشته و در مسیر تحقق اهداف و سیاست های کلان نظام اسلامی در حوزه علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گام های مؤثری بردارند.

 

اینجانب روز دانشجو را خدمت تمام دانشجویان، استادان و علم آموزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که تمامی دانشجویان توأمان در کسب علم و تهذیب نفس موفق عمل نمایند.

 

undefined

 

انتهای پیام/

 


اشتراک در:

کلمات کلیدی: یوسف خجیر رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره،16آذر، روز دانشجو

نظر خود را بنویسید